mandel i grøten Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Gubben på sofaen og ser James Bond, ungene sover, det er helg og julebord med fine damer i morgen, jeg har symaskin og vin i glasset. (Selvfølgelig ikke symaskin i glasset) God helg kjære venner! Og sier som min 3 år gamle vandrende ulykke og høyt elskede sønn: Jeg ser dere med hjertet.
weihnachtmarkblomstre Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Ser deg tilbake og sender en pm!
Gjest cunning stunts Skrevet 10. desember 2011 #3 Skrevet 10. desember 2011 Kan du virkelig sy i rødvinståka? Hvordan blir resultatet? Jeg har akkurat våkna etter vin&shopping i verdensklasse i går, og konstatert at jeg ikke bør slippes utenfor døra med lommebok når jeg har tittet for dypt ned i vinglasset - men hahahah, så mye fint jeg kan finne på å kjøpe, og for en overraskelse dagen derpå når alle innkjøpene fremstår som absolutt nye og spennende og aldrisettfør, fnis. Nå skal jeg pakke inn de som dydig nok er julegaver - og kose meg over de som jeg må ha handlet til meg selv selv om det er bare to uker til jul. Å se med hjertet er en poets ord, han har dybde, ungen din.
Gjest cunning stunts Skrevet 13. desember 2011 #4 Skrevet 13. desember 2011 Måtte bare inn på denne igjen og finne den eksakte formuleringen til din geniale sønn.
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2011 #5 Skrevet 13. desember 2011 Rødvin, garn og trikkepinner her <3
Gjest cunning stunts Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Trikkepinner faktisk Var det rødvinen som talte, tro?
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 18. desember 2011 #8 Skrevet 18. desember 2011 Hahaha, der ble det visst litt mye vin, ja ;-) Håper det bare ble kluss i rettskrivinga og at ikke mønsteret etterhvert viser seg å bære preg av ustø fingre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå