Gå til innhold

Ah Rødvin og symaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben på sofaen og ser James Bond, ungene sover, det er helg og julebord med fine damer i morgen, jeg har symaskin og vin i glasset. (Selvfølgelig ikke symaskin i glasset) God helg kjære venner!

Og sier som min 3 år gamle vandrende ulykke og høyt elskede sønn: Jeg ser dere med hjertet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser deg tilbake og sender en pm!

Gjest cunning stunts
Skrevet

Kan du virkelig sy i rødvinståka? Hvordan blir resultatet? Jeg har akkurat våkna etter vin&shopping i verdensklasse i går, og konstatert at jeg ikke bør slippes utenfor døra med lommebok når jeg har tittet for dypt ned i vinglasset - men hahahah, så mye fint jeg kan finne på å kjøpe, og for en overraskelse dagen derpå når alle innkjøpene fremstår som absolutt nye og spennende og aldrisettfør, fnis. Nå skal jeg pakke inn de som dydig nok er julegaver - og kose meg over de som jeg må ha handlet til meg selv selv om det er bare to uker til jul.

Å se med hjertet er en poets ord, han har dybde, ungen din.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Måtte bare inn på denne igjen og finne den eksakte formuleringen til din geniale sønn.

Skrevet

Rødvin, garn og trikkepinner her <3

Gjest cunning stunts
Skrevet

Trikkepinner faktisk :)

Var det rødvinen som talte, tro?

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Hahaha, der ble det visst litt mye vin, ja ;-) Håper det bare ble kluss i rettskrivinga og at ikke mønsteret etterhvert viser seg å bære preg av ustø fingre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...