Gå til innhold

Kan mannen din kle seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kan helt sikkert kle seg selv, men har han en stil?

Min mann har ikke peiling så jeg må "passe på" litt. Så han går jo alltid flott kledd.

Grunnen til jeg spør er at jeg stadig ser menn i de rareste klær.

Spesielt på juleavslutninger, kjøpesentere, barnas fritidsaktiviteter ser jeg det.....joggebuksen.

Aldri i livet om min mann får lov (ja faktisk lov) til å gå ut av huset meg en slitt joggebukse med både rumpe og knær i.

Ser også alt for trange t-skjorter og fargekombinasjoner som hører hjemme på barne-tv. Bryr dere andre koner dere om hvordan mennene deres går kledd?

Jeg bor ikke akkurat i storbyen - kanskje derfor mine naboer ikke kan kle seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er ganske flink egentlig, men det er noen ganger jeg har reagert;) Og da hører han som regel etter.....hehe!

Skrevet

Jeg går med joggebukser selv, så hvorfor nekte mannen?

Og jada, jeg kan virkelig kle meg når anledingen krever det. Det kan også min kjære uten at jeg trenger si noe som helst. Vi er like der :)

Det verste jeg vet, er kvinner og menn som kommer oppstaset til juleverksted på skolen. De vet liksom ikke hva "verksted" er...

Hva søren har andre med mine klær og mine valg å gjøre? JEG bestemmer over meg, samme som andre gjør. Har virkelig ikke behov for å pynte meg for andre enn meg selv når jeg føler det trengs, eller for en sjelden gang har lyst.

hehehe.. " kan kle seg.." ja, men til hva? Trengs det, eller er det bare at du tror andre vil?

Skrevet

Han kan hvis han gidder, men blir stort sett dongeribukse og svart T-skjorte til hverdags. Må si jeg er litt lei av det antrekket nå ja... Han har sikkert 20 svarte T-skjorter! Han liker ikke farger, og å "stikke seg frem", så han vil helst kle seg litt anonymt, hvertfall på jobben.

Skrevet

Nja, han trenger litt hjelp. Han er ikke alltid så nøye på om det han har på seg matcher.

Men siden det er jeg som har stått for klesinnkjøpene hans de siste årene har han stort sett klær som passer sammen uansett.

Joggebukse går han ikke utenfor døra med, såpass stil har han :-)

Skrevet

han er ikke så flink til å kle seg, men er ikke jeg heller så går bra;)

Skrevet

*Kremt* Jeg har måtte kjøpt inn masse til meg, fordi mannen min kler seg mye penere enn meg. Har alltid drevet på med sport, så jeg har for det meste gått i sportsklær med logoer og navnet mitt på! Har enda noe å strekke meg til.

Han fikser håret hver gang før han går ut døra.

Skrevet

Nei langt i fra!! Han trenger hjelp til det meste. Jeg er heller ikke noen moteekspert da hehe =)

Skrevet

Ja sånn til vanlig, men det er litt verre med finere antrekk, type skjorte og slips.

Vi skulle på julebord sammen, hotell og alt, men så ble jeg syk og han pakket bagen og dro alene. Da han kom hjem så jeg hva slags skjorte og slips han hadde matchet.... grøss og gru.

Det var strengt tatt en sak for politiet :-O

Skrevet

Jeg bryr meg om hvordan han er kledd, men han er veldig flink selv så er ikke noe jeg legger meg oppi så fremst han spør meg om råd.

Tror aldri jeg har sett min mann i joggebukser utenfor huset uren at han er på vei til eller fra trening. Er verre med meg, jeg kan godt stikke på butikken i joggebukse...

Skrevet

Flink å kle seg selv. Ikke fullt så flink med sønnen vår. Gremmes av og til når jeg henter han i bhg og ser hva pappaen har prestert å kombinere av plagg, hehe...

Skrevet

Nei, mannen min har ikke stil og kan ikke kle seg. Dette i kombo med at han TROR han kan det og blir sur og grinete hvis jeg blander meg.

Neste gang du ser en mann med stygge klær, ikke bland kona hans inn i det. Kan hende at hun gjør som meg, holder munn for husfredens skyld :)

Skrevet

Etter 5 år med meg så kan han det ja! :) Men han er sær, så nytter ikke å få han til å kjøre den stilen jeg helst ville sett han i. Men så tror jeg ikke han hadde valgt den stilen jeg liker best på meg selv om han skulle velge heller.. hehe- men det tør han ikke si noe om .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...