Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 VI skal ut på lang biltur til juleferien og lurer fælt på hva slags påkledning i bil vi skal satse på.. Lurte på ull underst og en tynn fleecejoggedress uten på.. Og en lue tilgjengelig og bare ha tjukkesokker på. Hun går ikke til jul ser det ut som, så sko blir bare unødvendig i bilen. Og når vi skal ut av bilen, så tar vi med oss et ullteppe.. Blir det for lite? Tenker, det er jo desember og mest sannsynligvis et par minusgrader og vi må nok ut av bilen et par ganger på veien utenom fergene..
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Høres fint ut også kan du jo ha med en ekstra jakke hvis dere skal være ute lenge fra bilen
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Vi pleide å ha body og strømpebukse i ull, med en tynn ulldress utenpå. Lue og jakke hadde vi ved siden av, så hun kunne få det på seg når vi skulle ut av bilen. Og passet selvsagt på at vi ikke hadde full varme på inne i bilen.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Ja kan jo ta den tynne janus ulldressen utenpå den puster jo godt! Vi har ikke kjøpt inn jakke enda, siden hun ikke går og det har vært lettest å ta på en hel dress Tips til hvilken jakke?????
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Kommer litt an på hvor mye penger dere skal legge i det når hun er så ung. Tror ikke behovet for jakke er så stort i den alderen, så hadde nok ikke kjøpt en veldig dyr en. Har du sett på jakkene til Kappahl? De kommer veldig godt ut i tester, og er billig i forhold til andre på samme nivå. Men jeg har erfart at de kan være litt store i str. Ellers har faktisk datteren min på nå 2 år en ekstra jakke fra HM, type dunjakke. Og den er-tro det eller ei-varm og god... kostet vel bare 149 kr. Men skal du ha skikkelig kvalitet ville jeg kjøpt på Polan og Pyret, Helly Hansen eller Reima.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå