Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Her har hun sovnet en gang ved matbordet i barnehagen. Så klart da hun var nyfødt sovnet hun overalt, men ikke nå. Hun kan sovne i armene mine og oppå meg, men jeg har tilgode å se henne sove i sofaen, gulvet, bordet osv.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Nei, har en 2-åring som stort sett ikke sovner annet enn i sengen sin eller i bilen hvis hun er veldig trøtt. Tror jeg har sett henne sovne på sofaen foran TVen en gang, men da var hun syk.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Hun kan sovne på gulvet. Noen ganger etter barnehagen så henter hun seg en pute og legger seg på gulvet for å sove mens jeg lager middag.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Sønnen min sovnet der det passet (og ikke passet) seg til han var 3 år. Ved matbordet i bhg, på sofaen, på gulvet, ute på plattingen osv
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Aldri. Hverken som nyfødt eller senere.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 Nei. Ho sover i senga, vogna og bilstolen. Ho har også sovnet foran tv noen ganger.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #7 Skrevet 9. desember 2011 Aldri her heller. Hun har ALDRI sovnet uten masse hyl og protester.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #8 Skrevet 9. desember 2011 Hun er 16 mnd og har kun sovnet i bilstol, vogn og senga si. Aldri noe annet.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #9 Skrevet 9. desember 2011 Jeg jobber i barnehage med barn i alderen 1-2 år. Noen av de sovner rundt forbi, ved matbordet, i sandkassa, på uteområdet ellers o.s.v
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #10 Skrevet 9. desember 2011 Har hørt om de som har slike barn som du bare kan ta med deg overalt, for de sovner lett uansett om mor er i butikken, på cafe eller på kveldsbesøk! Men jeg har 2 barn som ALDRI har vært slik, de sovnet som regel kun i bil og hjemme i sin egen seng. Og i vogn på dagtid. Eldste ville ikke sove særlig i vogn heller, hun var krevende..måtte vugge på vogna i evigheter og når vogna stoppet ..vel ja da våknet hun som regel! Og hvis jeg var på besøk og det nærmet seg leggetid, vel da var det bare å komme seg hjem! sovnet ikke hos andre:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå