Gå til innhold

Kan deres 1-2 åringer sovne hvor som helst? Sofa, middagsbord osv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har hun sovnet en gang ved matbordet i barnehagen. Så klart da hun var nyfødt sovnet hun overalt, men ikke nå. Hun kan sovne i armene mine og oppå meg, men jeg har tilgode å se henne sove i sofaen, gulvet, bordet osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har en 2-åring som stort sett ikke sovner annet enn i sengen sin eller i bilen hvis hun er veldig trøtt.

Tror jeg har sett henne sovne på sofaen foran TVen en gang, men da var hun syk.

Skrevet

Hun kan sovne på gulvet. Noen ganger etter barnehagen så henter hun seg en pute og legger seg på gulvet for å sove mens jeg lager middag.

Skrevet

Sønnen min sovnet der det passet (og ikke passet) seg til han var 3 år. Ved matbordet i bhg, på sofaen, på gulvet, ute på plattingen osv

Skrevet

Aldri. Hverken som nyfødt eller senere.

Skrevet

Nei. Ho sover i senga, vogna og bilstolen. Ho har også sovnet foran tv noen ganger.

Skrevet

Aldri her heller. Hun har ALDRI sovnet uten masse hyl og protester.

Skrevet

Hun er 16 mnd og har kun sovnet i bilstol, vogn og senga si. Aldri noe annet.

Skrevet

Jeg jobber i barnehage med barn i alderen 1-2 år. Noen av de sovner rundt forbi, ved matbordet, i sandkassa, på uteområdet ellers o.s.v

Skrevet

Har hørt om de som har slike barn som du bare kan ta med deg overalt, for de sovner lett uansett om mor er i butikken, på cafe eller på kveldsbesøk!

Men jeg har 2 barn som ALDRI har vært slik, de sovnet som regel kun i bil og hjemme i sin egen seng. Og i vogn på dagtid.

Eldste ville ikke sove særlig i vogn heller, hun var krevende..måtte vugge på vogna i evigheter og når vogna stoppet ..vel ja da våknet hun som regel!

Og hvis jeg var på besøk og det nærmet seg leggetid, vel da var det bare å komme seg hjem! sovnet ikke hos andre:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...