Gå til innhold

Hjelp med jentenavn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om navnet Thomine/Tomine?

HELT ærlig!? Jeg elsker det og har samboeren min på gli ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det ikke. Men om dere liker det så spiller det nok ingen rolle hva jeg liker og ikke liker;)

Skrevet

Tomine = nydelig:)

men uten den teite h en da

Skrevet

Det er sant. Kan jeg spørre hvorfor du ikke liker det?

HI

Skrevet

Synes det er et fint navn, har en liten jente i bhg som heter det.

Men ville nok stavet det uten h... rett og slett fordi da slipper jenta å stave navnet sitt hver gang noen spør;)

Skrevet

Synes det er et tomt og trist navn. Intetsigende.

Skrevet

Jeg liker det ikke, det er fjollete, dillete og jålete.

Dessuten er det helt uten klang.

Skrevet

Tomine er kjempefint!

Litt usikker på hvordan navnet er til en voksen dame da...

Men det forandres nok med tia ;)

Skrevet

Nå heter min mann Tommy da.

Liker ikke Jørgine og navn som ligner et guttenavn. Sorry.

Men jeg liker et navn nesten INGEN liker, men bryr meg ikke:))

Ta navnet om dere føler hun må hete det :)

Skrevet

Jeg liker det ikke. Høres veldig fjollete ut. Ikke vondt ment

Skrevet

Jeg blir ikke enig med meg selv.. Generelt liker jeg ikke jentenavn som egentlig er guttenavn (andrea, Henrikke, Oddlaug osv) men Tomine liker jeg egentlig

Skrevet

Tungt og litt rart navn. Ville iallfall kuttet den h'en.

Skrevet

Kjenner forresten godt en Tomine. Super jente, men greier fortsatt ikke å bli fortrolig med navnet...

00:35

Skrevet

Jeg liker det ikke. Kunne likesågodt hete Steinarine, fredrikine elle noe sånt.

Men gudsjelov liker vi alle forskjellige navn! Hadde vært rimelig kipt hvis ALLE het det samme!

Har et venninne med en datter som heter Tomine, så jeg vender meg nok til det etterhvert!

Skrevet

Helt greit når man har hørt det mange nok ganger, men fint er det ikke. Deres valg, men jeg er ikke tilhenger av å putte stum H i navn. Det må jo staves hele tiden. Bortkastet bryderi.

Skrevet

Kjempe fint navn! Og ville absolutt hatt med h-en i navnet :-)

Vurderer navnet selv! Om dere selv synes navnet er fint, så ikke hør rundt hos alle her..... Det er veldig mange kritikere her som tydligvis har mange sterke meninger når det kommer til navn.

Velg Thomine/Tomine. Det er nyyyyyydelig! :-)

Skrevet

syntes det er ett fint navn, men syntes det er penest skrevet Tomine. minner veldig om thomas ved første øyekast skrevet Thomine

Skrevet

Er ikke noe stor fan av navnet, men det som betyr noe er jo om dere liker det! Syns det er langt verre med alle disse poppisnavnene. Grøsser når jeg hører at folk enda kaller ungene Lukas og Linnea selv om det i utgangspunktet er fine navn.

Skrevet

Jeg liker det ikke. Synes at det er kjempetungt å si, og det virker hjemmesnekra og barnslig spør du meg. Men det er nå min mening...

Skrevet

Ganske fint når man bare får smakt endel på det.

Skrevet

Jeg liker det veldig godt:) Synes det er kult, fint, sjarmerende, vakkert, særpreget og noe man kan hete i alle aldre.

Uansett hvilket navn du hadde spurt om her, ville det ha vært mange som ikke liker det. Og de som ikke liker et bestemt navn, ville nok endret mening om dattera til en venn/venninne, kjæreste, ei i familien, ei nydelig nabojente eller et sjarmtroll i barnehagen hadde hett dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...