Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 .. er det ikke vanlig å invitere begge i et par da? Eller er det vanlig å invitere bare den ene? Jeg skjønner at dette kommer an på situasjonen, men dette er altså snakk om å kun sitte hjemme å drikke noen øl. Hvordan praktiseres dette hos dere og bruker dere å invitere bare en person av paret?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Nå kommer det litt an på hva slags fest/sammenkomst det er snakk om. Hvis det er middag, bursdager osv så blir selvsagt begge to invitert. Men er det snakk om en guttekveld, ut for å ta en kaffe med jobben eller lignende, så blir ikke partneren bedt.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Jeg kan gjerne invitere til jentekveld, at kun vi jenter tar oss en fest. Inviterer jeg blandet er selvsagt både han og hun invitert
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Vi inviterer alltid par når vi begge er hjemme. Men er f.eks mannen min alene hjemme så inviterer han bare kompiser uten kone. Alt annet er uhøflig.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 Hei og takk for svar! Hovedinnlegger her. Det er altså samboeren min som er invitert til en arbeidskollega og en venninne av henne. Dette er bekjente av meg, men ikke noe mer enn det. Det har hele tiden vært meningen at det bare skulle være de tre. Nå viser det det seg at samboeren til hun som min samboer er invitert til, er hjemme og har også en kompis på besøk. Men både min bror og min venninne synes det er rart at det er kun min samboer som er invitert dit (for å drikke noen øl). Jeg synes det er helt greit at han drar på fest, men synes også det er rart at jeg ikke ble invitert... Tenkte at det ville vært helt naturlig siden det trossalt er jeg som "kjenner" disse folka. I tillegg har jeg invitert de alle hit flere ganger, men det har liksom aldri blitt noe av. Det er ikke noen speseill årsak til det, det er bare det at vi aldri har bestemt noe helt konkret. Men så til poenget: hadde dere syntes det hadde vært rart om dere ikke hadde blitt invitert i en slik setting?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #7 Skrevet 10. desember 2011 Ja, det hørtes faktisk helt fjernt ut. Skulle din mann opprinnelig gått til to damer og drukket øl? Du burde absolutt vært invitert, og din mann burde absolutt ikke ønsket å gå uten deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå