Gå til innhold

OMG! Gravid som 13 åring!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg nå skal tenke "stakkars jente" eller " for en flott mamma".

Men når jeg leser at dem bor i fosterhjem samme så tenker jeg iallefall at hun savnet noen i livet sitt og derfor fikk et barn.

Skrevet

Jeg er innom bloggen hennes av og til, selv om jeg er en "gammel kjærring", og jeg må si at jeg er imponert over Ruth. Hun virker svært reflektert, snill og flink. Jeg tror hun er en god mamma for sin sønn.

Ruth er virkelig en god motvekt til diverse andre unge mødre som blogger (skal ikke navne navn) :-)

Skrevet

Jeg er faktisk velig imponert over denne jenta! hun virler faktisk velig voksen, i forhold til alderen å det virker som de ar det bra :)

Hun virker mer voksen og moden enn andre mamma-blogger jeg har lest.

Skrevet

En sender da ikke et sykt barn til samvær...... Det gjør en bare ikke, dersom en er litt reflektert. Da skulle hun spurt fosterforeldrene sine om råd.

Hilsen enda en "gammel kjærring".

Skrevet

Du trenger ikke plukke på småting bare for å plukke på småting. Vi "gamle kjærringer" er heller ikke feilfrie. Er vi vel? ;)

21:39

Skrevet

Det gjør da ikke noe om gutten er sammen med pappaen og koser seg, selv om han var litt forkjølet?

Skrevet

Kjempeflott mamma, som ser ut til å ha gjort det beste ut av en vanskelig situasjon. Hun virker reflektert og moden, rolig og ansvarlig, samtidig som hun prøver å ta vare på ungdomstida si. Slikt står det respekt av!!

Skrevet

Så barnet MÅ være hos mor når det er sykt? Visste jeg ikke...

Skrevet

HÆÆ?? Siden når ble det farligere å være hos pappa når man er syk enn hos mamma??

Skrevet

Dere som er så "imponert" burde lese litt eldre innlegg på bloggen...

Skrevet

Ja, denne jenta har bein i nesa virker det som. På en god måte. Helt annerledes enn andre unge mødre som man ikke skal nevne med (blogg)navn.

Flink mamma

Skrevet

lese eldre innlegg fra hun er 13 eller?

Når jeg leser hvordan hun var før så imponerer det meg ennå mer når jeg ser hvordan hun er nå.

Skrevet

Det er kanskje nettopp derfor man blir imponert. Hun har vokst, hun har utviklet seg, hun tar godt vare på barnet sitt og hun har blitt ei moden jente.

All respekt til henne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...