Gå til innhold

klær til far i bagen til føden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått bruk for dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh.. nei han klarer å kle seg selv... OG passe på hva han trenger av klær...

Skrevet

Nei. Hvis du vet dere skal på barselhotell så kanskje. Men det kan han vel hente ved behov. Hos oss så fikk ikke far overnatte. Men jeg låg på barsel da og ikke hotell

Skrevet

HI her.

Jeg pakket ikke med noe til ham sist, og har ikke tenkt å gjøre det denne gangen heller. Vet flere pakker det med, og lurer på om noen virkelig har fått bruk for det? Da tenker jeg på tilfeller der far ikke skal overnatte

Skrevet

jepp. Til andremann hadde vi med tannbørste, sokker, boxer og rein t skjorte til pappaen også.

Det hadde vi ikke da vi fikk førstemann, og savnet det. Kjøpte tannbørste i resepsjonen på pasienthotellet til 60 (!) kr. Snakker om å suge penger ut av folk.

Skrevet

Her har han også pakket en sekk med et skift, litt toalettsaker og en morgenkåpe. Vi bor et stykke unna føden og skal være på barselhotell i 2 dager etter så han må ha med seg litt han også.

Skrevet

- heller kaffi og noe å spise

Skrevet

Jeg hadde en lang fødsel og det var ikke aktuellt for mannen å reise en time hver vei for å hente klær, så jeg er veldig glad for at vi hadde pakket litt til han også :)

Skrevet

Ville nok ha tatt med en ren t skjorte. Blir ofte mange timer på sykehuset og det er godt å bytte til en ren t skjorte.... Vi hadde familie rom så far kunne overnatte. Tok derfor med klær og tannbørste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...