Gå til innhold

Julegave fra NAV!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører så mye negativt om NAV så jeg må skryte litt av de nå før jul.

 

En sosionom sendte søknad om hjelpestønad. De mottok søknaden 21.11. Jeg mottok brev i forrige uke om at de lovet å behandle søknaden innen 4 mnd. For to dager siden kom en slump penger, etterbetaling for 3 mnd samt for desember!

Jeg er helt sjokkert - positivt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott.

 

Den gang jeg søkte overgangstønad var jeg bekymret for alle sa det skulle ta så lang tid. 14 dager senere hadde jeg første betaling på konto. Så det hender det går fort men da er det gjerne slik at alt er rett ført inn og alle papirer er med også da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...