Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Hører så mye negativt om NAV så jeg må skryte litt av de nå før jul. En sosionom sendte søknad om hjelpestønad. De mottok søknaden 21.11. Jeg mottok brev i forrige uke om at de lovet å behandle søknaden innen 4 mnd. For to dager siden kom en slump penger, etterbetaling for 3 mnd samt for desember! Jeg er helt sjokkert - positivt!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #2 Skrevet 10. desember 2011 Så flott. Den gang jeg søkte overgangstønad var jeg bekymret for alle sa det skulle ta så lang tid. 14 dager senere hadde jeg første betaling på konto. Så det hender det går fort men da er det gjerne slik at alt er rett ført inn og alle papirer er med også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå