Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Fikk solgt leiligheten min!! Fikk en kvm.pris på nesten 42000,- :-D
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Fikk du over en mill mer enn lånet er på? Jøss! Gratulerer! =)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 1,180,000,- mer enn lånet faktisk:-) Så ja, jeg har faktisk blitt millionær:-) hi
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 Kjennes nok deilig, men husk at du skal inn på samme boligmarked som du har solgt i
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #7 Skrevet 9. desember 2011 Grattis! Og vet du hva? Det samme skjedde meg! Nesten 1,3 tjente jeg på salget! Og jeg skal ikke inn i noe marked, for jeg skal bli samboer med kjæresten min i eneboligen som han eier! Glade jul!!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #9 Skrevet 9. desember 2011 Men du kjøper deg vel inn i huset hans?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #10 Skrevet 9. desember 2011 Vi har allerede en annen bolig som vi ikke betaler på, så dette rett og slett bare en happy day:-) Men bare sånn for å ha det sagt, jeg skal ikke sløse de bort altså, de skal rett på høyrentekonto;-) hi
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #12 Skrevet 9. desember 2011 Lite smart, om du ikke allerede eier hus/leilighet i tillegg til den du har solgt. Renter gir mindre enn verdistigning på fast eiendom
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #13 Skrevet 9. desember 2011 Nå synes jeg ikke at dere skal kuppe tråden til HI med å diskutere andres valg av økonomiske ordninger! Lag deres egen tråd, da vel:) Til HI, Gratulerer så masse! Tenker det blir en ekstra god jul for dere:)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #14 Skrevet 9. desember 2011 Tusen takk 20.47, så søt du er:-) Det er vel muligens første og eneste gangen jeg kommer til å ha en million stående på kontoen og ikke "bare" i verdier, så her skal det tas skjermprint av kontoutskriften, hehe;-) hi
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #15 Skrevet 9. desember 2011 Gratulerer, så deilig =) Men få litt økonomisk rådgiving. Ikke kast bort pengene med å ha de på en høyrentekonto.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #16 Skrevet 9. desember 2011 var ikke min mening å kuppe noen tråd, bare svarte nei på et spørsmål! Og til den som vil gi meg økonomisk rådgiving i kveld, bare glem det. Jeg vet hva jeg gjør, og dette er bra! Jeg og HI er rett og slett kjempeheldige!! hilsen den andre nyrike!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #17 Skrevet 9. desember 2011 Gratulerer og husk å trekke fra skatten da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå