Gå til innhold

Jeg har blitt millionær i dag:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk solgt leiligheten min!! Fikk en kvm.pris på nesten 42000,- :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du over en mill mer enn lånet er på? Jøss! Gratulerer! =)

Skrevet

1,180,000,- mer enn lånet faktisk:-) Så ja, jeg har faktisk blitt millionær:-)

hi

Skrevet

Kjennes nok deilig, men husk at du skal inn på samme boligmarked som du har solgt i :)

Skrevet

Grattis! Og vet du hva? Det samme skjedde meg! Nesten 1,3 tjente jeg på salget! Og jeg skal ikke inn i noe marked, for jeg skal bli samboer med kjæresten min i eneboligen som han eier! Glade jul!!

Skrevet

Men du kjøper deg vel inn i huset hans?

Skrevet

Vi har allerede en annen bolig som vi ikke betaler på, så dette rett og slett bare en happy day:-)

Men bare sånn for å ha det sagt, jeg skal ikke sløse de bort altså, de skal rett på høyrentekonto;-)

hi

Skrevet

Lite smart, om du ikke allerede eier hus/leilighet i tillegg til den du har solgt.

Renter gir mindre enn verdistigning på fast eiendom

Skrevet

Nå synes jeg ikke at dere skal kuppe tråden til HI med å diskutere andres valg av økonomiske ordninger! Lag deres egen tråd, da vel:)

Til HI, Gratulerer så masse! Tenker det blir en ekstra god jul for dere:)

Skrevet

Tusen takk 20.47, så søt du er:-) Det er vel muligens første og eneste gangen jeg kommer til å ha en million stående på kontoen og ikke "bare" i verdier, så her skal det tas skjermprint av kontoutskriften, hehe;-)

hi

Skrevet

Gratulerer, så deilig =)

Men få litt økonomisk rådgiving. Ikke kast bort pengene med å ha de på en høyrentekonto.

Skrevet

var ikke min mening å kuppe noen tråd, bare svarte nei på et spørsmål! Og til den som vil gi meg økonomisk rådgiving i kveld, bare glem det. Jeg vet hva jeg gjør, og dette er bra!

Jeg og HI er rett og slett kjempeheldige!! :D

hilsen den andre nyrike!

Skrevet

Gratulerer og husk å trekke fra skatten da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...