Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Lurer på når jeg skal slutte å føle meg mislykket?? Jeg er en god mamma,sønnen min gir ihvertfall uttrykk for det,men jeg failer på så si alt annet!! Jeg har vært dum og dratt på meg masse gjeld.. Jeg har ingen jobb og får ingen heller,har søkt i over to år!! Alle sier jeg bør studere,men jeg har ingen anelse om hva jeg vil.. Jeg vet ikke hva jeg skal ta meg til her i livet og jeg blir jo ikke akkurat yngre.. Jeg har bare noen veldig få skikkelige venner og har ennå til gode å finne en skikkelig mann som liker meg akkurat som jeg er og kan gi meg det jeg trenger.. Alt er bare håpløst og jeg føler at jeg kaster bort livet mitt på ingenting!! Dette ble vel kanskje litt sytete,men sånn er det nå bare!! Må få ut følelsene innimellom og dette er ikke akkurat ting jeg deler på facebook..
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Er det noe sykehjem eller PU-boliger i nærheten hvor du kan få jobb? Jeg jobbet på sykehjem i flere år, og det er en meningsfylt og trygg jobb hvor du så og si kan regulere egen inntekt og arbeidstid (deltid/heltid/natt osv). Jeg hadde ikke begynt å studere om jeg hadde hatt masse forbruksgjeld.. Er dette gjeld med høy rente, som du kan prøve å få bakt inn i et rimeligere lån, f eks boliglånet ditt om du har det? Det er vanskelig å finne en mann som elsker en, når en ikke elsker seg selv. Få deg jobb og ta det derfra - så dukker drømmemannen opp når du minst venter det
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Jeg sendte mail til alle barnehager i nærheten og spurte om de trengte en ringevikar. Fikk jo jobb på dagen - og stortrives. Har heller ikke verdens mest spennende liv, men allikevel et meningfullt liv.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Glemte kanskje og nevne at jeg er alenemor,så noe turnus med kveld og natt og sånt går ikke og jeg kan ikke ha noen tilkallingsjobb for det føkker opp alt av stønader og kan resultere i at jeg en måned står uten en dritt å forsørge sønnen min med!! Jeg er drittlei av å ikke vite hva jeg skal gjøre med livet!! Og nei,jeg egner meg IKKE innen helsefag i det hele tatt!! Forrige jobben jeg hadde var som verdivekter med minimal kontakt med andre mennesker,noe som passet meg utmerket.. Om dere har sett på feks artige.no fins det en meme som kalles socially awkward penguin og sånn er jeg.. Passer ikke inn noe sted og har alltid vært en outsider..
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Jeg har bare et tips til deg: Betalt utdanning! Jeg ante ikke hva jeg skulle gjøre og hadde ikke råd til å få mer studiegjeld så jeg søkte opp betalt utdanning på nettet. Søkte på en av dem og her sitter jeg i dag etter 9 mnd med utdanning. Er ikke verdens feteste jobb, men det er en kjempebra løsning for du taper noe på å prøve selvom du finner ut at det ikke er noe for deg. Lykke til videre og prøv og tenk positivt selvom det er vanskjelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå