Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Jeg kom nettopp hjem fra en uke på fjellet med mine søsken, og fant huset uten så mye som en nisse. Kikket meg litt rundt, og fant ut at det ikke eksisterte jul i huset. Dette i seg selv, plager meg ikke nevneverdig Jeg elsker å pynte til jul, og etter tradisjon hjemmefra pynter vi 1 desember Så det å gjøre det selv, er helt greit. Men da jeg snakket med mannen min, om hvorfor han ikke hadde tatt opp advendtstaken engang, svarte han : " Jeg hadde veldig lyst å få opp til julestemning, men ærlig talt.. Pynte til jul? Slikt gjør ikke menn!" Og her trodde jeg at jeg var gift med et ekte mannfolk... Himmel!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Jeg syns det er ekte mann at de faktisk ikke pynter :-)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Å pynte til jul når det faktisk ikke er jul er noe en ekte mann og en ekte kvinne skjønner seg på.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Så advendtstaken skal ikke opp på 1 søndag i advendt? Her er det vel heller dere som har misforstått Til HI : Merkelig hva mannfolk kan få seg til å si Haha! Ikke lett å forstå seg på.. Ekte mannfolk har ikke grenser på hva kvinner og menn kan eller ikke kan gjøre
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Altså om HI nettopp kom hjem fra en ukestur så kunne vel hun selv tatt frem adventsstaken 1.søndag i advent. Det er nesten 3 uker siden det var 1.søndag i advent. 19:00
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 For å være ærlig, så synes jeg mannen din gjorde helt rett, men på et annet grunnlag enn han selv sa. Jeg mener det er helt feil å pynte til jul nå. Vi skriver 9. desember og det er fremdeles 2 uker og enda bittelitt til igjen til jul. Om 2 uker, ganske nøyaktig, så sitter jeg nok ikke her på DiB. DA pyntes huset til jul. DA er det nesten jul. Det er det ikke i dag.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #7 Skrevet 9. desember 2011 Unnskyld meg damer, men det er ikke poenget at det er over 2 uker igjen til jul. Poenget er at mannen sa: " Jeg hadde veldig lyst å få opp til julestemning, men ærlig talt.. Pynte til jul? Slikt gjør ikke menn!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå