Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Jeg skulle hatt mensen den 1 desember. Testet i går og testen viste gravid og da 3+. I følge kalenderen min så skulle jeg ha hatt el den 8 nov..men jeg mener selv at jeg hadde el rundt den 17 (pga smerter og el-slim) Dette er da en onlinekalkulator som regner ut etter når siste og forrige før der mens var...men nå skjønner jeg ikke en dritt!! Gidder noen å tenke for meg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå