Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Vi skal på 3D UL i morgen og gleder oss til det! Jeg er i min 27. svangerskapsuke. Jeg fant ikke noen priser på hva det koster på siden deres. Det eneste jeg fant av priser var dette: http://www.ultraportalen.no/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=10 Der står det: Våre priser Før svangerskapsuke 12 : 900,- Fra svangerskapsuke 12 : 1300,- (inkluderer USB minnebrikke). Tror dere det er 1300 kr. det koster for 3D ultralyd eller er det vanlig UL som koster 1300? Hvor langt var du på vei da du var på 3D UL, og ble du fornøyd? :-)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 jeg tror jeg betalte 750 kr, men ser på siden at det nå koster 1100kr så husker nok feil Jeg syns det var kjempe artig å se Man ser babyen på en helt annen måte enn vanlig ul. Vi kan kjenne igjen noen av trekkene hennes nå når vi ser på bildene igjen. Pluss at jeg hadde et sterkt behov for å se at hun hadde det bra der inne. Vi ikk også bekreftet 100% at det var en jente inne i magen (et lite pluss) rundt 28 uke er den beste tiden å ta det sies det. Jeg var der litt senere og det gikk bra det og
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Inkludert en biltur på 9 timer så kostet det oss til sammen rundt 3000,-
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Jeg betalte 1100 kr på Ultralydklinikken på Lysaker. Var der med førstemann også, og har vært fornøyd begge gangene. Tror jeg var i ca uke 28.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Betalte 1000 på majorstuaklinikken i Oslo Og btalte det samme på MR klinikken i Ålesund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå