Gå til innhold

hjeeelp...klær til julebord om 40 min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en stor jente. Skal på julebord, itt sånn ut i vilmarka, hehe. med kanefart og greier. Skal spise julemat og sånn, de har bar, men det er ute i en type lavo ignende sak. der er det varmt og stort. kommer 2 andre arbeidsplasser. Men det er altså ikke en fin resturang.

Er mest itt eldre damer på jobben som skal være med, gjetter at ,mange av dem skal ha bukse på seg.

Jeg er 32.

Svart bukse og svart ganske neutral topp, blir litt borte i mengden.

Eller en klar aprikos farget kjole, med svart strømpebukse og en svart kardigan over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jo så ung, så jeg hadde valgt den aprikosfargede kjolen :) Du trenger da ikke å forsvinne i mengden bare fordi du er en frodig dame?? Det er lov til å skinne litt ekstra i jule(bords)sesongen :) Pynt deg og kos deg :)

Skrevet

Om du skal kjøre kanefart og være i lavvo så ville jeg uten tvil ha gått for bukser.

Skrevet

Jeg hadde gått for Rygenebunad, kan bli veldig kaldt med kjole.

Skrevet

Hehe, ikke lett. Er redd for at det skal bli litt kaldt, men de har sagt at der inne, er ikke lavo, men en gamme, hva det nå er, så er det varmt og godt.

På kanefarten får vi pledd.

HI

Skrevet

Kjolen, helt klart!! Bare ta på et par ekstra tykke strømpebukser til kanefarten, som du kan ta av deg når dere kommer frem til lavvoen, dersom det er varmt der. Kos deg :)

Skrevet

Tusen takk dere! Jeg er helt alene hjemme, oingen å spørre om råd, og jeg er litt sånn usikker på meg selv når det gjelder utseende og klær.

Jeg gikk for kjole. har en litt fin strikka kardigan over, og tights over strømpebuksa som jeg tar av meg etter kanefarten :o)

Det får bære eller briste.

Jeg er litt ny i jobben og, og kjenner ikke disse damene så veeeldig godt. Kommer et par yngre og heldigvis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...