Gå til innhold

Alt er klart til jul hos meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julekortene er sendt, juleklærne, julemat og alle julegavene er kjøpt inn, barna har vært hos frisøren, huset er pyntet og kakene bakt.

Har bare treet igjen:)

Hvor ligger dere i skjemaet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har pyntet til advent og kjøpt to julegaver.

Jeg bruker adventstiden til å forberede julen. Jeg koser meg med gavekjøp og julebakst og ser ikke vitsen med å være ferdig med alt før julemåneden starter.

Skrevet

Oioi, så bra du spurte da får jeg oppsummert litt:

- Juleklærne klare til alle 3 (manger én hvit strømpebukse)

- Gavelisten og pengene er klare, halvparten er kjøpt inn

- Frisørtime til julejenta er bestilt

- Pyntet til advent, tatt opp den andre julepynten (skal pynte etter bursdagsferirig i helgen)

- Pepperkakehus er bygd og pyntet

- Gaver som skal sendes er straks klare til posting

- Pepperkaker er bakt og pyntet

- Krumkaker har jenta lagd med mormor

- Julepapir/bånd/lapper/tape/saks klare

Ellers kommer jeg til å følge med på denne tråden, og håper mange skriver litt om førjulsforberedelsene sine :)

Her skal det ikke rundvaskes i år, er sykemeldt gravid i uke 30 (høyrisikosvangerskap) - tar bare det som er KOS her i gården i år.

Skrevet

Har kjøpt noen gaver, men har en del igjen. Trenger ikke tenke på pynting osv - vi reiser bort i jula ;)

Skrevet

Pakking av resten av julegavene igjenn å sende de som skal,, mangler litt av julematen,det skal taes i helga så er det bare å leite fram juleklærne til oss :)

Litt pepperkakebaking å div... men tar det som en kos når man er hjemme hver dag å trasker :)

Skrevet

Har vasket over alle gulvene + badet i dag. støvsuger 2-3 ganger i uka uansett så da blir d vel bare en lett vask 23. des. Har pyntet litt til advent og jul om en ann med røde gardiner og duker,stjerne og staker,resten kommer opp iløpet av neste uke

Skal ikke rundvaske noe mere. Har bakt pepperkaker med guttungen,baker en sort til neste uke,vi er ikke så glad i julekaker. Julematen blir spist borte alle dagene unntatt 1 så da blir det ikke mye ekstra handling,skal bake brød og kjøpe litt godt pålegg :)

Har kjøpt 5 julegaver og mangler ca 10,men har lista klar så det går fort.

Treet får jeg sage i skogen selv,tar det inn og pynter ca. 22 des.

Stresser absolutt ikke;)

Skrevet

Jeg også, 17:07... Har egentlig bare pyntet hjemme. Ikke kjøpt gaver ennå da jeg først fikk lønna i dag, ungene har bakt pepperkaker, men that's it. Men det er fortsatt 14 dager til, og det skal da bli jul her for det ;)

Skrevet

Her er jeg ferdig med de fleste julegavene, og antrekket til veslegutten er klart :) Vi skal dra og kjøpe juletre i morgen, og huset er så og si ferdigpyntet (har tenkt å kjøpe mer julepynt, men venter til det kommer på halv pris. Dette er første jula i eget hjem for mannen min, meg og vesleprinsen).

Her kommer svigermor lille julaften og skal lage helsvensk julaften til oss, så vi har bare overført penger også ordner hun resten :D O lykke, hehe!!

Skrevet

Foretrekker å ha jul i jula og ikke lenge før jul, så her pyntes tre og hus lille julaftenskveld. Skal vaske badene, tørke støv rundt om kring, vaske gulvene og henge opp julegardiner, så blir det nok jul.

Må få ordna noen flere julegaver snart, og få skrevet julebrevet, men må jo jobbe litt også, så det blir innimellom etter som jeg rekker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...