Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Mini fyller to i februar, og matinntaket er veldig varierende. Drikker mye, er glad i frukt, men lite middagsspising forruten om fiskepinner, pølser og pizza / ostesmørbrød / kylling og ris. Sender med varierende matpakke i bh, og tilbyr ulike retter i heimen, slik som hele familien spiser. Skulle bare ønske at det gikk an for mini å spise en heeeeel brødskive en gang i blant, uten å ville gå fra bordet, og generelt spise litt mer enn hva det ser ut til....:S
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Skal vi nå se, mi blir 2 i januar. Hjemme spiser hun 1-2 skiver frokost, kanskje noe frukt mellom frokost og lunsj, så er det 1-2 skiver lunsj, et mellommåltid i 14-tiden med yoghurt eller noe sånt og så middag i 16 tiden der hva vi har gjerne bestemmer hvor mye hun spiser. Hun spiser en voksen porsjon av fiskegrateng for eksempel, men har vi kylling ris og grønnsaker så spiser hun bare risen og grønnsakene... Og så er det gjerne noe frukt mellom middag og kvelds og så to skiver til kvelds igjen kl 18. Hun har heldigvis godt matvett denne jenta mi! Hun spiser frokost i bhg men er så sulten idet vi skal dra at hun sitter og hopper og klapper for å få skiva i hånden på vei ut døra. Kanskje minien din bare ikke liker brød? Liker han frokostblandinger? Hadde kuttet ut alt av pølser og prosessert fisk... Han vil spise når han er sulten og om du er staest så forstår han til slutt at du ikke gir etter og lager pølsemiddag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå