Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Før jeg begynner så må jeg bare advare, det er dumt spørsmål og en unødvendig "bekymring". Jeg er arbeidsledig og er hjemme. Barnet er i barnehagen, men korte dager og fri innimellom. I dag har jeg ikke gjort så mye hjemme. Gjort husarbeid, pakket inn julegaver og skrevet på en jobbsøknad. Har bare daffet rundt. Jeg skal dra om et kvarter for å hente snuppa, tar da buss. Så vi er ikke hjemme med en gang. Jeg kom plutselig på at det er noe jeg skulle gjort i byen, det er ikke livsviktig og kan vente og jeg har hatt god tid til å gjøre det i dag. Er det da dårlig gjort å drasse med seg jenta mi til byen rett etter barnehagen når jeg egentlig har hatt tid til å gjøre det før jeg henter?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Nei, det går vel bra å ta henne med til byen en liten tur..
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Barna mine syntes det er gøy å være med til byen innimellom de, selv om vi ikke skal noe spennende. Så kan vel hende at ditt barn gjør det også. Mye å se på spesielt nå med julepynt overalt
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Det vet bare du. Det er du som kjenner deg selv og ditt barn.Men det er ihvertfall ikke en barnevernsak...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Om ungen din er noenlunde normal,så er det vel bare stas å få være med til byn:)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 Er vel bare en knallfin start på helga, det, med bytur! Gjør litt ut av det, se på julepynt, gå på kafe eller noe annet kos:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå