Gå til innhold

Er dette "dårlig" gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg begynner så må jeg bare advare, det er dumt spørsmål og en unødvendig "bekymring".

Jeg er arbeidsledig og er hjemme. Barnet er i barnehagen, men korte dager og fri innimellom. I dag har jeg ikke gjort så mye hjemme. Gjort husarbeid, pakket inn julegaver og skrevet på en jobbsøknad. Har bare daffet rundt. Jeg skal dra om et kvarter for å hente snuppa, tar da buss. Så vi er ikke hjemme med en gang. Jeg kom plutselig på at det er noe jeg skulle gjort i byen, det er ikke livsviktig og kan vente og jeg har hatt god tid til å gjøre det i dag. Er det da dårlig gjort å drasse med seg jenta mi til byen rett etter barnehagen når jeg egentlig har hatt tid til å gjøre det før jeg henter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det går vel bra å ta henne med til byen en liten tur..

Skrevet

Barna mine syntes det er gøy å være med til byen innimellom de, selv om vi ikke skal noe spennende. Så kan vel hende at ditt barn gjør det også.

Mye å se på spesielt nå med julepynt overalt

Skrevet

Det vet bare du. Det er du som kjenner deg selv og ditt barn.Men det er ihvertfall ikke en barnevernsak...

Skrevet

Om ungen din er noenlunde normal,så er det vel bare stas å få være med til byn:)

Skrevet

Er vel bare en knallfin start på helga, det, med bytur! Gjør litt ut av det, se på julepynt, gå på kafe eller noe annet kos:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...