Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Men hva faen skal vi gjøre? Bf og jeg er sammen og vi har et barn fra før. Vi kjenner ingen som kan være barnevakt i helgen. Så barnet vårt må være hjemme hos oss. Barnet kommer jo tydeligvis til å ta STOR skade av dette!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Da må dere som gode foreldre ikke involvere barnet og gi barnet det det trenger i helgen!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 KÅNGÅ!!! OMG WHO THE HELL CARES!!! Lykke til HI!!! Hvis det handle om barnevakt i helgene kanskje du burde adoptere bort det barnet dere har til noen som kan elske det - selv i helgene!!!??!??!!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 Sender deg mine tanker HI... Tenker det kommer til å gå bra med barnet du har fra før.. Den andre tråden er full av idiotiske innlegg. Jeg og tok abort for noen år siden (var da alenemor for to små) ble gravid etter en voldtekt... Vel, tok taxi til barnehagene (de gikk i hver sin barnehage) for å hente de der etter aborten.. (såvidt jeg rakk hentefristen) Vi hadde en fin helg, så mye film, spiste masse hentemat, og godis.. Tror ungene koste seg.. jeg for min del orket ikke så mye, så lå sammen med barna og slappet av... ikke noe stress. ikke "må ut for å leke masse i regnværet" Bare kos.. Ungene mine led ikke av det ... jeg derimot.. hadde det ikke fullt så fint, men slik er det nå en gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå