Gjest irismor Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 NEI!! Lar meg ikke true og han må gjerne komme hit en tur.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Hvis jeg hadde bodde i Oslo-området så JA. Jeg bor på bygda på andre siden av landet, så frykter ikke noe her...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 hadde nok blitt litt oppskaket altså! Særlig ved tanken på at det var mulig å få til det, alt tatt i betraktning.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #7 Skrevet 9. desember 2011 ja, da hadde jeg holdt meg innendørs.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #8 Skrevet 9. desember 2011 hadde nok fort blitt fanga evnt drept....han kan ikkje akuratt gå på bui og kjøpe seg melk og brød uten å bli gjenkjent....
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #10 Skrevet 9. desember 2011 Nei....tror han ville blitt drept så fort noen hadde sett han....Mange millioner som venter på å få hendene rundt halsen hans!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #11 Skrevet 9. desember 2011 Hadde blitt litt irritert og forbanna, men redd? Hehe, nei det ville jeg ikke blitt
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #12 Skrevet 9. desember 2011 Seriøst... tror du liksom om han tok seg en tur gjennom Oslo sentrum hadde han blitt drept? Vi er ikke ville dyr her i norge... ikke som jeg har fått med meg!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #13 Skrevet 9. desember 2011 Han kan komme hit....skulle knulla han, også drept han...Han er snacks....
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #14 Skrevet 9. desember 2011 Vent og se, kjære du....Ikke lenge til han bli drept i fengsel.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #15 Skrevet 9. desember 2011 Jeg hadde blitt redd for Oslo's befolkning. Men bor langt unna så ikke direkte redd. Men han hadde nok ikke vært løs lenge.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #16 Skrevet 9. desember 2011 JA! Aller mest fordi han fortsatt har tanker om å drepe andre mennesker, og med beredskapen her til lands så må jeg si jeg hadde blitt redd.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #17 Skrevet 9. desember 2011 nei, tror de hadde funnet ham fort.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #19 Skrevet 9. desember 2011 Hadde jeg fortsatt bodd i Asker så ja... Heldigvis har jeg flyttet LAAANGT derfra.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #20 Skrevet 9. desember 2011 Nei og jeg bor ikke så langt unna Rena. Grunnen, jeg har en helt tydlig representant for den ariske rase og er ikke politisk aktiv annet enn at jeg stemmer noe annet enn arbeiderpartiet. Sannsynligheten for at han skulle skade meg ( eller noen andre for den saks skyld) er utrolig liten så da kan jeg heller bruke energien min på noe annet.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #21 Skrevet 9. desember 2011 Nei, tror nok ikke det, men nå hadde vel ikke han ha fått gått lenge levende utenfor muren heller. Så for hans del burde han vel aldri prøve seg på et rømningsforsøk!!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #23 Skrevet 9. desember 2011 ikke for mitt eget liv men hadde blitt bekymret. han er villig til å gjøre mye med livet som innsats. Slike mennesker er de farligste, de skyr ingen midler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå