Gå til innhold

Om Andres Behring hadde greid å rømme. Hadde du blitt redd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

NEI!!

Lar meg ikke true og han må gjerne komme hit en tur.

Skrevet

Nei.

Han hadde ikke kommet langt.

Skrevet

Hvis jeg hadde bodde i Oslo-området så JA. Jeg bor på bygda på andre siden av landet, så frykter ikke noe her...

Skrevet

hadde nok blitt litt oppskaket altså! Særlig ved tanken på at det var mulig å få til det, alt tatt i betraktning.

Skrevet

ja, da hadde jeg holdt meg innendørs.

Skrevet

hadde nok fort blitt fanga evnt drept....han kan ikkje akuratt gå på bui og kjøpe seg melk og brød uten å bli gjenkjent....

Skrevet

Nei....tror han ville blitt drept så fort noen hadde sett han....Mange millioner som venter på å få hendene rundt halsen hans!

Skrevet

Hadde blitt litt irritert og forbanna, men redd? Hehe, nei det ville jeg ikke blitt

Skrevet

Seriøst... tror du liksom om han tok seg en tur gjennom Oslo sentrum hadde han blitt drept? Vi er ikke ville dyr her i norge... ikke som jeg har fått med meg!

Skrevet

Han kan komme hit....skulle knulla han, også drept han...Han er snacks....

Skrevet

Vent og se, kjære du....Ikke lenge til han bli drept i fengsel.

Skrevet

Jeg hadde blitt redd for Oslo's befolkning. Men bor langt unna så ikke direkte redd. Men han hadde nok ikke vært løs lenge.

Skrevet

JA! Aller mest fordi han fortsatt har tanker om å drepe andre mennesker, og med beredskapen her til lands så må jeg si jeg hadde blitt redd.

Skrevet

nei, tror de hadde funnet ham fort.

Skrevet

Hadde jeg fortsatt bodd i Asker så ja... Heldigvis har jeg flyttet LAAANGT derfra.

Skrevet

Nei og jeg bor ikke så langt unna Rena.

Grunnen, jeg har en helt tydlig representant for den ariske rase og er ikke politisk aktiv annet enn at jeg stemmer noe annet enn arbeiderpartiet.

Sannsynligheten for at han skulle skade meg ( eller noen andre for den saks skyld) er utrolig liten så da kan jeg heller bruke energien min på noe annet.

Skrevet

Nei, tror nok ikke det, men nå hadde vel ikke han ha fått gått lenge levende utenfor muren heller. Så for hans del burde han vel aldri prøve seg på et rømningsforsøk!!

Skrevet

ikke for mitt eget liv men hadde blitt bekymret. han er villig til å gjøre mye med livet som innsats. Slike mennesker er de farligste, de skyr ingen midler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...