Gå til innhold

Foto knudsen og fraktpris!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan de forsvare en fraktpris på 99,- når de skal sende meg 50 bilder. Koster det så mye da? Blir bare irritert når frakten koster mer enn bildene.

Dagens utblåsning..... Og så driter jeg i og bruke dem noe mer!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frakten hos Fotoknudsen koster 99 kroner uansett hvor mye du bestiller. Jeg "samler opp", og siste shipping hjem for 99 kr inneholdt 6 fotoalbum (til halv pris), 300 bilder og 3 bildeforstørrelser.

Og forresten; om du bestiller 200 bilder eller mer, så koster hvert bilde 99 øre.

Ja, det er sleipt av dem, men det er så folk skal bestille mer for å få valuta for fraktprisen.

Skrevet

De sender med sporing, og det koster det. Dette er vel for å slippe av folk klager over at bildene ikke har kommet og vil ha pengene igjen.

Skal du selv sende noe med sporing hos posten så koster det fra 130kr, uansett vekt.

Men dette er jo ett valg når en bestiller på nett, så skal en bare ha noen få bilder er det bedre å gjøre det i fotobutikken i nærheten.

Skrevet

E veeiiiid!!! Alt for dyrt, holdt på å få sjokk!!!! Dette så jeg først etter jeg hadde knotet med de forbanna julekortene en HEL formiddag... så da måtte jeg bare drite i det og bestille!!!

Men..... venter ENDA på de bildene.... og det er 5 dager siden jeg bestilte!

Skrevet

Jeg bestilte også julekort fra Fotoknudsen i år, og det var elendig kvalitet!!! Bildene ble mørke og kornete, jeg ble kjempeskuffet! For bildene er lyse og skarpe i virkeligheten; har faktisk ett av dem i forstørrelse på veggen som ser nydelig ut... Håper du har mer flaks med dine julekort, HI... Vet om flere som har bestilt julekort/kalendere derfra, og som er skuffet over kvaliteten...

Skrevet

Kan du ikke velge å hente i butikk hvis du har en i nærheten da?

Skrevet

Har ikke butikk i nærheten lengre, hadde det før. Det er heldigvis ikke julekort. Vanlige bilder. Bruker de for jeg deler bildene med andre.

Men det finnes nok andre plasser man kan dele bilden. Bruker ikke disse mer hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...