Gå til innhold

Hjelp raskt pls - ang julekort...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her like seint ute som vanlig med å bestille julekort med bilder av de søte små... Kan noen tipse meg hvilken nettbutikk som kan anbefales for rask/sikker levering...og god kvalitet!

Ser de har mange fine design på Vistaprint,men de produseres jo i utlandet og det er vel litt i seineste laget å bestille der nå..eller??

Andre forslag?? (ikke fotoknudsen!*)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vistaprint begynner det å bli for sent å bestille fra ja. Eller du kan jo be om rask levering, men det koster jo deretter.

Jeg har selv god erfaring med Post Foto. Men julekort har jeg riktignok ikke bestilt hos de.

Jeg er sent ute selv, og skal til å sende inn selv nå. Her blir det Foto Knudsen, for da kan jeg hente de selv.

Skrevet

Du kan også gå inn til fotoknudsen å lage dem med minnekort å få dem der med en gang

Skrevet

Nfoto er lynraske, selv utenfor juletiden. Bestiller du i dag, har du de på mandag eller tirsdag! Flotte bilder blir det også:)

Skrevet

Så igår at Fotoknudsen har fine julekort, og der kan du jo hente selv...eller Elitefoto.

Enig med deg at Vistaprint har mye fint, men de koster mye, særlig nå som du vel må ha 7-dagers leveringa.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...