Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Igår hadde jeg EL og vi hatt sex så og si hver dag siden jeg var ferdig med mensen, så krysser virkelig fingrene for at denne gangen sitter det:) Har prøvd i 6 mnd nå, så vet det ikke er såååå lenge men for oss har det vært det. Noen som vet hvor tidlig jeg kan ta test? Er jo bare så spent hihi. Tok lang tid å få EL syns jeg, hadde første mens dag 18 november, er ikke det litt rart?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Jeg tror du må vente til du egentlig skulle fått mensen med å ta test
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå