Piipii Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Igår hadde jeg EL og vi hatt sex så og si hver dag siden jeg var ferdig med mensen, så krysser virkelig fingrene for at denne gangen sitter det:) Har prøvd i 6 mnd nå, så vet det ikke er såååå lenge men for oss har det vært det. Noen som vet hvor tidlig jeg kan ta test? Er jo bare så spent hihi. Tok lang tid å få EL syns jeg, hadde første mens dag 18 november, er ikke det litt rart?
Kathrine. Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Tvi tvi. Visst det ikkje går veien, får dokke prøve å ta ei pause, men fortsette å ha sex. Begge gangene eg blei gravid, var etter eg slutta å tenke på det... :-)
Piipii Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2011 Jeg vte, men det er vanskelig å la være å tenke på også. For om vi skal ha sex uten prevansjon oten å tenke på det. blir jo akkurat som vi gjør nå hvis du skjønner hva jeg mener;) Huff nei, vanskelig dette her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå