Gå til innhold

Wiiii, 8 uker igjen :)) Håper på 6 ;)


Ida-Sol

Anbefalte innlegg

Endelig føles det som det er lys i tunellen, kan nesten ikke vente!!!

 

Var på UL tirsdag på sykehuset. Morkaken lå heldigvis på riktig steg, så ingen ks å meg :) vesla veide ca 1700g og så riktig søt ut på bildene. Nå må vi bare finne navn på herligheten, det er ikke lett... Vil ha dobbel navn som på nr 1, men finner bare et, hmmm..

 

Plages litt med sure oppstøt og ryggen er så som så når jeg ligger. Hva med dere? hvordan er formen om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 og en halv uke her!! Håper jeg hvertfall ikke må gå over terminen, som jeg gjorde sist. Da fødte jeg datteren min 9 dager over terminen.

 

Nå gleder jeg meg veeeeldig til permisjonen min starter!! :)

 

Halsbrann, kynnere, vond rygg og slitne ben er en del av hverdagen for tiden. Gleder meg helt utrolig mye til lille prinsessa vår kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig June og pinneline :)

 

Vår nr. 1 kom ca 9 dager før termin, så håper denne kommer litt før også, men ikke for mye sef. Nr 1 ble født nyttårsaften 08, litt pes med skole og greier, så satser på å få neste mann på nyåret!!

 

Nå skal vi pynte til Jul og kose oss i vente tiden, dobbel forstand ;))

 

God Jul!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi se.... 8 uker her å.... :) men håper på 6 eller 7.. hehe så satser egentlig å få i slutten av januar :P når har dere termin? skal på ul 20 des... spendt på hvor stor pjokken er da. var 1,2 i uke 29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 5 februar :)

 

Gledet meg såå til desember, for nå skjer det så mye, så da går dagene litt fortere. November var en laaang mnd..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 10 februar!

 

Belager meg igrunn til å gå fullt ut tia, men er jo lov å krysse fingrene for noen dager før, hvertfall!

 

Ja, heldigvis er desember en måned som går kjapt takket være at den er full av forventninger som skal oppfylles for fireåringen i huset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er terminen 3 februar :) men kjenner sykt mye nedpress....og masse bevegelser under "dotten".. kjennes ut som han sparker nedover,så jeg knioer igjen innimellom... fikk han ene guttungen i uke 36...spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da var det "nye" stellebordet på plass (kjøpt på Finn;) og vippestol som kan legges helt ned i ligge stilling fikk vi låne av god venninde. Resten har vi fra første tulla.

Nå gjennstår litt oppussing av babyrommet og få alle baby klærne vasket og lagt på plass. Kjøpe bryst pumpe, finne igjen alle glassene som ligget et sted i kjelleren, kjøpe noen nye kluter, filler, litt spebarns bleier, så trooor jeg vi er nesten i mål :)

 

Hvordan ligger dere ann??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt over 8 uker igjen. Termin 8. februar. Skal på ul i morgen, gleder meg veldig til å se snuppa igjen. :) Synes at tiden plutselig begynner å gå så fort. Har ikke gjort noe klart enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...