Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Finnes det? Isåfall hvor ? Og hva koster det?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Vet ikke om noen i Grimstad,men er 3 stk i Arendal:)Kloster Jensen og Ruud,begge de tar ca 100 kr.. Og Gro Andrea Nyland,hun tar mere med du kan og få 3D Ul:)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Ruud, han er verdens herligste mann. Om du tåler en mann med direkte tale og som er sinnsykt tørrvittig så er han absolutt å anbefale.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Anbefaler Kloster Jensen, han har også kveldstimer. Ligger på Langbrygga.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Jeg går til ruud nå. Der får jeg jo bare 10 sekunder ultralyd? Og kloster Jensen hadde ikke ledig til og ta inn flere gravide når jeg ringte.. Dårlige greier,,
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 Skjønner ikke helt humoren til ruud Tok urinprøve og når jeg ga den til han sa han, mmm eplemost ,,,, + Masse andre rare ting han har sagt
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #7 Skrevet 9. desember 2011 Om du syns ultralyden er for kort så si det til han. Husk at han ser på babier inni magen hele dagen.Det er ikke så morro for han som for deg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå