Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 den strikken under benet som man har under skoen altså.. Den ene på dressen til lillemann er ødelagt. Hvor kan jeg få kjøpt en ny til å sy på? (vel.. jeg er ingen husmor ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Sy på? Trodde de aller fleste slike var festet med knapp nå jeg? Er hvertfall det på Reima og Reflex. De har også reim i gummi, som holder langt lenger enn strikk. Men om du må ha vanlig strikk finner du sikkert det i en sybutikk.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Poenget er at den er ødelagt! Lurer på hvordan jeg kan reparere den. Kan jeg evt kjøpe ny gummigreie og feste med knapp hvis knappen er der fremdeles? noen som vet noe om dette?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Til Reima og Reflex får man kjøpt nye reimer som festes med knapp. Om strikken du har kan festes med knapp, kan du bruke disse går jeg utifra. Evt syr du på knapper så du kan bruke de.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Det høres jo flott ut:-) Takk for svar. Vet du hvor jeg kan få kjøpt det også?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 Tror du får kjøpt det der de selger disse dressene. Pleier å kjøpe en "rull" med strikk så jeg har. Har egentlig aldri hatt dresser der strikken er sydd på, bare dresser med knapp.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #7 Skrevet 9. desember 2011 Bare Barn(tidl Reflex) og Barnas Hus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå