Gå til innhold

Hvor ofte er dere hos frisøren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor mye ca betaler dere for frisør der dere bor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2-3 ganger pr. år. Betaler ca. 2000 kr for klipp, striping, farging, kuring osv... Dyrt, men blir fornøyd. Det går altfor lang tid mellom hver gang jeg er fordi jeg synes det er så kjedelig og ukomfortabelt. Vondt med den frisørvasken, og kjedelig å sitte i over to timer med farge og bleking i lokkene..

Skrevet

Ca annenhver måned. Farger etterveksten og hele håret annenhver gang. Klipper det ikke hver gang. Betaler ca 1000 kroner når jeg klipper og farger hele håret, og det tar litt over en time.

Skrevet

Aldri faktisk.. Tror det er 5 år siden sist. Jeg har langt hår, så mannen klipper meg en gang innimellom. Og jeg klipper han, så han er heller aldri hos frisør.

Skrevet

Gikk før en gang i året. Men har nå oppdaget hvor mye det gjør for meg å unne meg en gang til. Så går to ganger i året til fast frisør som tar 550,- pr klipp-

Skrevet

2 ganger i året. Har en meget dyktig venninne som er damefrisøk, men som nå er på omskolering og derfor student. Så hun får 200 kr hver gang hun gjør det, selv om hun ikke vil. Klipper kun, og har hår til midjen. Farger håret selv med Henna hver 3 mnd, noe som vel koster meg en hundrepall i året, iberegnet sitron og honning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...