Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Og hvor mye ca betaler dere for frisør der dere bor?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 2-3 ganger pr. år. Betaler ca. 2000 kr for klipp, striping, farging, kuring osv... Dyrt, men blir fornøyd. Det går altfor lang tid mellom hver gang jeg er fordi jeg synes det er så kjedelig og ukomfortabelt. Vondt med den frisørvasken, og kjedelig å sitte i over to timer med farge og bleking i lokkene..
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Ca annenhver måned. Farger etterveksten og hele håret annenhver gang. Klipper det ikke hver gang. Betaler ca 1000 kroner når jeg klipper og farger hele håret, og det tar litt over en time.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Aldri faktisk.. Tror det er 5 år siden sist. Jeg har langt hår, så mannen klipper meg en gang innimellom. Og jeg klipper han, så han er heller aldri hos frisør.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Gikk før en gang i året. Men har nå oppdaget hvor mye det gjør for meg å unne meg en gang til. Så går to ganger i året til fast frisør som tar 550,- pr klipp-
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 2 ganger i året. Har en meget dyktig venninne som er damefrisøk, men som nå er på omskolering og derfor student. Så hun får 200 kr hver gang hun gjør det, selv om hun ikke vil. Klipper kun, og har hår til midjen. Farger håret selv med Henna hver 3 mnd, noe som vel koster meg en hundrepall i året, iberegnet sitron og honning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå