Gå til innhold

Jeg er så glad!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har alltid vært søppelkjører og lagt seg rett i det nyvaskede sengetøyet uten å dusje først, kun for å tilfredsstille seg selv, og sovnet med den tunge snorkelyden som høres ut som noen dreper ett stort dyr, lenge før han har gjort det minste husarbeid, hjulpet barna med lekser eller gitt meg den minste oppmerksomhet.

Er han oppe av sengen er det utelukkende for å spørre om det er greit at han tar seg av elskerinnen i helgen, da hun trenger hjelp og støtte i forbindelse med en abort.

Selv har jeg nynnet trivelig mens jeg har hjulpet barna gjennom lekser, raseriutbrudd, krangler og bråk, jeg har strøket gardinene mens de hang oppe samtidig som jeg laget kjøttkaker fra bunnen av etter at jeg kom hjem fra tidligskiftet på sykehuset (jeg er sykepleier), jeg laget en liten hverdagskalender til hvert av barna selv lenge før det ble desember, med pedagogiske og morsomme spill og pusleoppgaver.

Men så skjedde det: han søkte på ny jobb! I mailboksen i går lå det en lønnslipp på 540000, og det er bare for de tre siste dagene i november, og i desember er det jo halv skatt så jeg har ingen ide om hvor mange penger vi får utbetalt da. Mest sannsynlig nok til å betale den grusomme vannregningen vi har etter andedamulykken i oktober.

Jeg sier ikke dette for å skryte, jeg sier dette for å glede dere alle. Særlig de av dere med økonomiske problemer foran julen: her inne er det mennesker som opplever fantastiske ting dere aldri, aldri i dette livet, kommer til å oppleve! Så smil og vær glad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha.

Hele anonymforum oppsummert i ett innlegg.

Skrevet

Tar av meg hatten, og bøyer meg i støvet ;) Takk for en god latter :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...