Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Mannen har fått seg ny jobb og fikk utbetalt 100 000 i desemberlønn (ikke halv skatt), og venter en ny lønning på 180 000 i januar (utbetalt)!! Klarer ikke å tro at det er sant, selv om jeg sitter med lønnslippen i handa nå. Vi har aldri hatt spesielt god råd tidligere, selv om vi har klart oss godt. Vi har nettopp kjøpt oss nytt hus, så pengene kommer virkelig til nytte:) Nå kan vi betale ned siste rest på billånet, pusse opp det vi ønsker i huset, i tillegg til at vi kan betale ned på lånet med 180 000. Dette er ikke for å gni det inn til dere som sliter med økonomien, men jeg kan liksom ikke glede meg over dette høyt blant venner og bekjente uten at det blir oppfattet som skryt, så jeg må bare få det ut her på anonymforumet!
mangolin™ღ♂ Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Så deilig da ) Herlig å få ekstra før jul og spesielt i januar som ofte er den verste måneden!! Og så mye da!! Herlig. Kos dere i julen og med nedbetaling av regninger, ingenting er bedre enn det.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Takk for det! Ha en fin jul du også!)))
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Oi, så deilig! Er det lov å spørre hva mannen din jobber med? Skal skrive en sånn på ønskelisten til jul
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Jeg er misunnelig :-D men jeg unner alle det :-) det er jo bare slik at ikke alle tjener like mye og man har jo selv valgt sin utdannelse :-) bare synd mine interesser gikk i retning sykepleie... hehe
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 Høres fantastisk ut! Så deilig å gå julen, og ikke minst regningsmånedene på nyåret, i møte med et sånt utgangspunkt ) Må bare spørre da; hva jobber mannen din med?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå