Gå til innhold

Er det noen hyggelige damer her

Anbefalte innlegg

Skrevet

som har noe som helst positivt å komme med?

Eller er all høflighet og postitiv støtte borte fordi man er anonym?

Bare lurer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er hyggelig :-) Jeg har nok en lavere terskel av og til fordi jeg er anonym, men som regel er jeg snill altså.

Skrevet

Så bra:) helt enig. Da er vi hvertfall 2 hehe

Skrevet

Jeg er hyggelig selv om jeg er anonym iallefall. Jeg blir drittsur på de frekke kommentarene enkelte kan lire ut av seg, snakk om lite selvinnsikt enkelte har. Men mot alle andre er jeg hyggelig ;)

Skrevet

Dette må jo være den hyggeligste tråden her i dag:)

Skrevet

Jeg er også hyggelig selv om jeg er anonym. Er ærlig også, men prøver å skrive ting på en ok måte. Ingen vits å være ufin...

Skrevet

Jeg vil og være med på tråden her,hehe,for jeg er en hyggelig dame!

:)

Og syns det er koselig å se andre som og sier de er det,tross at vi kan være anonyme her.

Bra damer! :)

Skrevet

Jeg er også en hyggelig dame :o)

Det er så mye "pøkk" her inne, at jeg ble overrasket at det ikke hadde sneket seg inn et surt innlegg fra en megge i denne tråden...

Så får vi se nå da damer... Hvor lenge de klarer å holde seg unna denne tråden ;o)

Ønsker alle dere hyggelige damer en fin dag!

Skrevet

Jeg er også høflig og positiv :)

Men har sluttet å stikke fram hodet, siden det som regel bare blir kappet av med en gang uansett av alle de surmagede og bitre som sitter inne her

Skrevet

Er vanligvis snill som et lam, men akkurat i dag ble jeg litt grrrinete;)

Skrevet

Jeg er også veldig hyggelig. Er alltid spent når jeg starter en tråd på om jeg blir sabla ned. Og blir positivt overrasket når jeg får ordentlige og hyggelige svar.

Skrevet

Var en del på BIM for 5-6 år siden.

Kom inn hit igjen på tirsdag, jippi... men tror ikke jeg blir her så mye denne gangen.

Dette orker jeg ikke, vil snakke med hyggelige damer, eller ha en god diskusjon med SAKLIGE kommentarer.

Hvorfor anonym, står man ikke for det man har sagt?

Skrevet

Ja, er ei hyggelig dame her også :-) Fin tråd, forresten.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg er også hyggelig =)

Skrevet

Jeg prøver også å holde en ærlig og saklig tone til folk, og jeg pleier å være hyggelig :-)

Men jeg må også si at jeg likte BiM bedre i 2008 enn nå. Da var det den uanonyme Skravlesiden som kokte over av innlegg, og når folk viste "ansikt", eller nick, var ikke folk like spydige og frekke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...