Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Kanutte/a ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er fint på en rar måte :)

 

Kanutte eller Kanutta?

 

Gi gjerne tilbakemeldinger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje litt søtt...på en katt? men sjansen for å bli mobbet tror jeg blir stor..

Skrevet

Hvis du tenker på til et barn er det helt forferdelig.

Skrevet

Tenker du på Anne Kat Westly's barne tv på 60- 70- tallet? Dette var oppfunnede barne-tv navn.

Gi barnet et navn det kan vokse i og leve med i alle år framover.

Skrevet

Litt ala fantorangen eller tøflus? ;)

Skrevet

Jeg tenker på Kanutten med Anne Cath Vestly. Søtt, men rart. Hadde ikke kalt min datter det for jeg har selv et sjeldent navn og det var ikke morsomt da jeg var mindre. Idag har jeg vel akseptert navnet mitt på en måte, men jeg liker det fortsatt ikke.

Skrevet

Jeg har selv svært uvanlige navn på mine barn, men Kanutte syntes jeg ikke var fint. MEN - jeg er veldig for at dersom dere liker det så gjør dere som dere vil :-)

Alle navn blir en vane etter en stund :-)

Skrevet

Kanutta! Veldig fint. Men ville ikke hett det selv.

Skrevet

Kanutte, Kanutte, nå må du slutte!

 

Kanutta slutta å kline med gutta!

 

Barn er utrolig oppfinnsomme og når de først har oppdaget rim så er de ustoppelige!

 

Jeg lærer ikke mine barn mobbing, men vet hva barn er i stand til. Jeg har heller ikke lagt navn på mine barn som oppfordrer til mobbing.

 

En ting er å være spesiell med særengne navn, men man kan ikke bestemme når de er baby at de skal bli tøffe som klarer å stå for det når de begynner i bhg/ skole...

 

Viktig at de ikke blir flaue heller.

 

Vet om en mann som heter Sofus, det synes jeg passer mest til et marsvin. Som et eksempel..

Skrevet

Det navnet har jeg hørt en gang, og søstra hennes het Lillebill. Ja, det er helt seriøst.

Skrevet

Veldig fint. Liker også Jakoba, som er litt samme generasjon.

Skrevet

Helt forferdelig stygt. Stakkars jente.

Skrevet

kjenner faktisk ei jente som heter kanutte. Hun er 18 nå, tror faktisk ikke hun har blitt mobbet for det. Men kommer fra en familie som har bein i nesa, og skiller seg litt ut, så hun har nok isåfall bare blåst av det. Har mange venner. Men ikke alle er like tøffe, så kan fort bli ett spesielt navn.. Hva med å bruke det som ett annet fornavn?

Skrevet

Kanutte/a er ikke et navn - det er et kallenavn:-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...