Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 og at han ikke liker fotball eller er spesielt glad i alkohol. Han er en super ektemann og pappa. Hva er dere fornøyde med når det gjelder mannen deres? Så mye negativt om menn her så på tide med det positive!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Slutt å mas om den omskårne kølla til mannen din! Gå og lukt litt på den eller spre budskapet på jødeforum.net.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Dere bønder klarer bare ikke si noe positivt eller hyggelig her på bim. Du har vel antagelig ingen mann siden du ikke skrev noe.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Mannnen min er ikke omskåret, liker alkohol(blir aldri ekkel eller aggressiv om han skulle drikke seg full en sjelden gang) han liker fotball, men ser det sjeldent han er en perfekt far og mann. Menn som er omskåret er forresten mer utsatt for sykdom enn de som ikke er det så hvorfor du fremhever det skjønner jeg ikke)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Mye hissige damer her på Bim ja,er kanskje en stund siden de fikk seg noe..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 Det var egentlig ikke for å diskutere hva jeg liker med mannen min..eksen min var så fotballfan,drakk hele tiden og var så uhygenisk.Derfor er jeg veldig glad for bla dette.. Synes bare det kunne vært hyggelig med en positiv tråd om våre kjære. Hvis du er fornøyd med din mann er det kjempefint!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 Du kjører hardt på prosjektet ditt med å forsvare barnemishandling i dag ser jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #9 Skrevet 8. desember 2011 Jeg er så glad for at dama mi er omskåret. Klitorisen er igjen da, sånn at det blir noen stønn i ny og ne, men de ekle og illeluktende kjønnsleppene er heldigvis vekk. Ikke ser hun på såpeopera og ikke har hun bokstaver ståender rundt i stua heller.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #10 Skrevet 8. desember 2011 Jeg skjønner det, lurer bare på hvorfor du tar med det med at han er omskåret som så positivt, det vil jo si at hadde han ikke vært det hadde du syns det var negativt og det forstår jeg ikke. Dkulle jeg lagt inn et innlegg for å skryte av mannen min hadde vel pikken vært det siste jeg gadd å dra frem, det er jo bare teit.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #11 Skrevet 8. desember 2011 Herregud jeg gir opp.Dere er antagelig eldre enn meg hele gjengen, men får litt følelsen av en gjeng med 14-åringer..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #12 Skrevet 8. desember 2011 Ikke heng dere opp i hva JEG er fornøyd med da. Ville jo bare høre hva dere er fornøyd med hos mannen deres..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #13 Skrevet 8. desember 2011 Hvorfor det? Dersom en kvinne kan si at hun setter pris på at mannen er omskåret hvorfor kan ikke jeg som mann påpeke det samme? Du bommer voldsomt på min alder.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #14 Skrevet 9. desember 2011 Mannen min er dessverre omskjært, men han er veldig søt, snill og øm Takler sine problemer med stort mot, er veldig intelligent og liker ikke sport! Hurra!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #15 Skrevet 9. desember 2011 Mannen min er omskåret av medisinske grunner (ble omskåret i voksen alder og ville det selv). Må innrømme at jeg synes sexlivet vårt er bedre nå etter omskjæring.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #16 Skrevet 9. desember 2011 Mannen min er også omskåret av medisinske grunner, men må si jeg ikke har noe imot det. han elsker derimot fotball og har ikke noe imot en dose alkohol i ny og ne heller. Men jeg elsker bla at han er omsorgsfull, morsom og familieoriertert .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå