Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 .... er det stor forskjell på kjønnene allerede fra det første året? Er det slik som myten sier at gutter er letter å ha med å gjøre enn jenter? At gutter er mer aktive enn jenter? At jenter leker med dukker og gutter leker med biler? Bare litt morsomt å se om denne "forskjellen" i kjønn gjør seg gjeldende med en gang;) Har en jente fra før, og venter en gutt nå. Og lurer på om jeg må lære alt jeg kan om barn en gang til, hehe;)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Jenta mi elsker Sabeltann, gutten er mer på tog og dyr. Hun leker mye med tog og biler bare litt med dukker. De er veldig forskjellig. Jenta mmi ble liksom ikke helt fornøyd før hun kunne krabbe og gå. Stakkars lå jo der å så gutta løp rundt. Hun er tvilling med minste gutten.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 STOOOOR forskjell her iallefall. Her er gutten veldig forsiktig og litt redd, sta, filosofisk og "sær" på en rar måte Han er 3.5 år. Jenta er i full fart, smiler og ler, veldig aktiv og er litt klumsete (hun er 10 mnd) Morsomt å se på forskjellen
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Nå har jeg kun en gutt, men han er i en alder av 17 mnd veldig gutt. Han har både gutte-og jenteleker, dukker, bamser, biler osv siden vi hadde en filosofi om at han selv skulle få velge hva han ville holde på med. Dukkene rører han ikke, går KUN i biler, bankebrett og andre bråketing. Ganske interessant egentlig
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Jeg merker forskjell, men nå er jo alle barn forskjellige, så jeg tenker at det kanskje ikke har så mye med kjønn å gjøre. Nå er jenta bare 7 mnd, men det er en helt annen opplevelse denne gang. Verken bedre eller værre altså, bare annerledes. Litt tidlig for meg å svare ang interesser osv så klart
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Uansett så må du lære deg alt du kan om barn på nytt Gutten er rolig, liker både dukker og disse ninjago greiene og andre "gutte ting" Aller best liker han bamser (men det får ingen på skolen vite altså) han er 8 Jenta på 3 er en skikkelig rosa prinsesse! Alt skal være rosa, prinsesse eller hello kitti.... Men like kult er det å leke med storebror sine ting... Selvom hun ikke "elsker seg" det som hun sier (ønsker seg) hihi.... hun er 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå