Gå til innhold

Er samboeren min umoden som ønsker seg gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

julegave..og helst en dyr ting..veldig opptatt om vi skal kjøpe julegaver til hverandre!! (!!)

Jeg har egentlig sagt nei, men han vil absolutt kjøpe til meg..og det er fordi han forventer noe fint gjene dyrt igjen..

Har sagt til han at vi betaler jo på det ene og andre og at jeg mener ikke vi trenger kjøpe julegave til hverandre, vi har også ett dårlig forhold som er opp og ned...jeg hadde blitt glad for om han kjøpte ett kort til meg og skrev ett dikt! men han skrive dikt?? tror ikke det...

Føler han er umoden...og sa dette til han. Da går han i forsvar og mener alle kjøper julegaver til hverandre. men det er jo ikke sant. gjør dere og hva prisklasse???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først: HVILKEN (!!!!!) prisklasse.

Jeg satte nesten nutrilett-baren min i halsen.

Og ja, om han vil kjøpe gave kun for å få noe dyrt i "gjengjeld", så er han barnslig.

Skrevet

Vi kjøper en liten ting (liten da mener jeg rundt 500kr) Kjøper ikke Ipad, PC, kamera, mobiler osv. Det er ting vi tar oss råd til ellers (sparer til)...

Alltid kjekt med en liten ting da :P

Skrevet

Vi har alltid kjøpt gave til hverandre. Vi prøvde ett år uten og det var ikke koselig!! Vi bruker ca 1500 kr på hverandre. Synes ikke samboeren din er umoden. Jeg syns kanskje du er litt umoden oppi dette. Hvem er du som kan si "NEI" til gavekjøp til hverandre??

Skrevet

Det vet jeg..men går fort i svingen når jeg er trøtt og skal skrive litt fort...!

Skrevet

23.05

Er jeg umoden som heller vil at vi kan gi en liten gave til hverandre, gå på kino eller bare ett kort?? Hva betyr noe? en dyr bergans jakke, ski osv?? Eller en liten gave som betyr noe..

Problemet her er at samboer ikke blir fornøyd med billige ting! Jeg kjenner han, han tror at man kan kjøpe kjærlighet...tydeligvis.

Men nå sa han ca 500-1000 kr da..så det var da bedre enn mange 2000 som han kjøpte til meg før! Og jeg kjøper ikke det så da ga jeg noe billig igjen...

HI

Skrevet

Synes det er en umoden og barnslig diskusjon!

I fjord kjøpte vi små gaver til hverandre begge 2, fordi det var det lommeboken sa..... I år har vi en del ekstra og jeg har kjøpt han en Ipod 2, som han har siklet på lenge.... men han bruker ALDRI penger på seg selv... og vet du hva jeg har ønsket meg fra han??? hehe, en morgenkåpe, ny parfyme, og noen andre små ting.... Det beskymrer meg ikke i det hele tatt hva han kjøper og hvor mye han bruker, så lenge han bruker hode og vi fortsatt har penger til mat etter jul... haha :P

Viktigeste er at han bruker tid på å finne noe jeg vill like....

I fjord fikk jeg et åarr nyyydelige sko til ca 300, akkurat min stil, og jeg elsker de.... Året før fikk jeg en kjempe lekker klokke, antar den kostet rundt 2000, ble akkurat like glad for begge gavene fordi:

Det var kjøpt til MEG, dvs han fant noe jeg likte, viste at han kjenner meg, min stil osv....

Skrevet

Selvfølgelig kjøper vi julegaver til hverandre!

Skrevet

Dere er umodne begge to. Sære kranglefanter.

Skrevet

Selvfølgelig kjøper man gaver til hverandre! Unner du han ikke noe han ønsker seg?

Skrevet

Har dere ikke felles økonomi da? Det har vi og vi er enige om at til jul og bursdag da kjøper vi noe til hverandre som vi har lyst på, noe vi kan unne oss som vi ikke ville unnet oss ellers. Hvorfor være grådige akkurat i jula. Man vet jo den kommer hvert år, det er jo bare å spare eller begynne å kjøpe gaver tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...