Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Har hatt tett/rennende nese og hoste i godt over en mnd nå, og like før helga mista jeg også matlysten..På mandags kveld kom kvalmen, dårlig matlyst, og på tirsdag kom hodepinen og slapphet. Har mer eller mindre bare sovet hele uka, og når jeg reiser meg og går, så dunker det i hode. Kvalmen har avtatt idag, men det verste er hodepinen og slappheten. Er det bare vanlig influensa? Kan jeg regne med at det forsvinner i løpet av helga, siden influensa ikke bør vare i mer enn 5 dager (da er det noe annet)? Skal egentlig i en viktig bursdag i morgen.. Tror dere at jeg blir 1000 ganger verre hvis jeg drar ut?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 flere som sliter med en langdryg influ?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Kraftig forkjølelse, kanskje med et snev av omgangssyke. Influensa innebærer så nedsatt allmenntilstand, høy feber og muskelsmerter at det har du ikke hatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå