Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Jeg møtte fyren med sykkel i Oslo i dag. Han er bare veldig kjekk. Er jeg helt på viddene nå eller?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Tja, han er jo pen i hvert fall. Og så virker han veldig sympatisk og faktisk litt morsom.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Hvordan kan du si ÆÆÆSJ! til en fyr som i hvert fall ikke bær frastøte noen. Med mindre du tenner mer på en Sponheim eller så.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Driter i utseendet, men jeg synes han virker som en ny type politiker. Tillitsvekkende, morsom, ordentlig. Og så skal han visst gifte seg, så ingen homofyr her :-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Da er vi ute å sykler sammen på den vidda ;-) For han er vel noe i nærheten av en drømmemann, kjekk, grei jobb, sikkert ok lønn, lun humor og en smule selvironisk, opptatt av familieverdier og sannsynligvis et godt farsemne. Tror faktisk han er en forholdsvis moderne mann til tross for sitt livssyn, så han er nok kjent med både støvsuger og vaffeljern. Eneste drawback må vel være at han er kanskje muligens jomfru. Søtt, men kanskje ikke like morro å oppdra en snart 40åring som å oppdra en 18åring i senga ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 Nesten lyst til å si"heller Sponheim",ja! Hareide er en sånn type "mann" jeg bare synes er ekkel. Alt fra utseende til dialekt og parti.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 Jomfru? Neppe. Han har jo hatt flere damer. Synes han er søt jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #9 Skrevet 8. desember 2011 Hreide kjekk? Hver sin smak? Etter mitt skjønn ligner han en Pinoccio dukke, og alt han klarer å få i seg i løpet av en middag, er en kvart komle, ifølge magasinet HENNE. Gi meg heller en MANN!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #10 Skrevet 8. desember 2011 Å drit å dra. Pen fyr. Vanskelig å komme bort fra.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #11 Skrevet 8. desember 2011 Gir han meg kontantstøtte til 2-åringen, stemmer jeg på han. Superkjekk eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå