Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Ønsker meg en slik til jul, men aner ikke hvilken type, hvor mange watt, merke eller noe. Har dere noen gode tips til hvilken maskin jeg burde gå for? Er 900 watt ok? Er det Kenwood som er tingen eller er Bosch like greit..?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Hva er en foodprosessor? Hvilke ting kan en food prosessor gjør?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Elte, knuse, mose mat. Noen andre som har noen gode råd eller tips??
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Er det foodprosessor eller kjøkken maskin du er ute etter? Det er 2 forskjellige ting. jeg har hatt en foodprosessor i noen år no, og det er håååpløst å bake i.. No har jeg fått kenwood maskin av mamma og de til jul, og den er bare heelt fantastisk Den gjør alt som en foodprossesor kan gjøre pluss myye mer.. Så jeg ville klart gått for en slik
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Kjøp en ordentlig kjøkkenmaskin, foodprosessor er helt ubrukelig til baking, og ikke spesielt gode til Andre ting heller. Jeg anbefaler kitchen aid fordi den er "et smykke på kjøkkenbenken" i tillegg til å være kjempegod. Velger du kenwood major får du flere funksjoner for pengene, men den er ikke pen å se på, må pakkes bort i et skap når den ikke er i bruk, og den tar mye plass. Har du en ordentlig kjøkkenmaskin + blender og stavmikser så trenger du ikke noe mer:)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 ikke pen å se på, men du får ei kjempegod maskin som varer og varer og varer.... Mannen reparerer slike og de han får inn til reperasjon er som regel mellom 20 og 30 år gamle:)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #8 Skrevet 10. desember 2011 Åååå.... Visste ikke det var to forskjellige ting! Men ok, jeg vil bake boller, elte karbonadedeig, male mandler til kaker o.l. Da er det vel en kjøkkenmaskin jeg trenger. Er kenwood major en ok maskin? De har en på obs no til 1999 og en på Elkjop til 1999. Aner ikke forskjellen og de som jobber i butikken vet jo mindre enn meg :S HI
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #9 Skrevet 10. desember 2011 kenwood major er en super maskin, men beregn stor skapplass, den er stor og stygg! Jeg synes det er styrete å dra frem ved bruk, og ville personlig gått for KA, men du kommer til å bli kjempefornøyd uansett:)
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #10 Skrevet 10. desember 2011 gå or den med høyest wattstyrke, om det ikke er stor forskjell i ekstrautstyret som er med, og det er noe spesiellt du vil ha der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå