Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Er redd feberkramper, hva om de kommer mens en sover. Noen som har opplevd det?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Nei, har ikke falt meg inn å våke rundt. Når det er snakk om skikkelig høy feber og veldig nedsatt allmenntilstand har jeg gitt paracet og sovet på samme rom. Ungen trenger jo en våken, klar og orientert forelder på dagen og da nytter det ikke å våke rundt.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Hvis barnet er veldig syk, ligger vi i samme seng og så har jeg på alarm tilfelle barnet ikke vekker meg. Som regel våkner jeg hyppig av meg selv da, men ofte er man jo veldig sliten etter å ha syke barn, så for sikkerhets skyld så har jeg alarmen på. Har aldri opplevd feberkramper heldigvis!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Nei, og hun har alltid våknet de gangene feberen har steget utover natten. Men det er jo veldig kjekt å ha dem på samme rom eller i nærheten sånn at du hører hvis det er noe. Er også redd for feberkramper, men har heldigvis ikke opplevd det. Selv ikke da hun hadde 41 i feber, og vi ble sendt rett på sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Min sønn fikk feberkramper da han var 8 mnd.Heldigvis var vi på sykehuset fordi han hadde opererert for brokk. Han måtte aldri ha høyrere enn 38,5c ,da begynte krampene.For å unngå dette måtte vi gi paracet/ibux hver 3 time når han hadde feber.Det gikk veldig greit,satte vekkerklokka på 3 timer og ga han medisiner( han lå i seng ved siden av meg). Men klart,man sover jo ikke like tungt når man vet de har feber.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Min eldste på snart 6 år hadde feberkramper for noen uker siden. Krampene kom da feberen gikk ned, hadde ikke gitt paracet. Nå blir jeg helt skjelven bare med tanke på feber. HI
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 Ved sykdom har jeg ufrivillig våkenetter. hehe. Da skal han ligge helt inntil mamman sin, blir det 2-3cm mellom oss våkner han og hyler. Noe som skjer ofte da han snur seg veldig ofte i løpet av natta.Jeg rekker knapt å sovne før det er påan igjen med å roe han helt helt inntil meg. Hadde det gått hadde han nok helst krabba inn i meg. Så fort han føler seg bedre igjen vil han sove alene. Han er 1 år
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 Nei, men de sover i samme seng som meg.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #10 Skrevet 8. desember 2011 Har ikke opplevd det, men samboeren hadde det ofte da han var liten så er obs på det. Våker ikke, men har en ekstra seng på barnerommet som jeg ligger i av og til om jeg føler det er behov.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #11 Skrevet 8. desember 2011 Nei men hvis barnet mitt er syk så våkner jeg av meg selv MANGE ganger i løpet av natten. Sover enten ved siden av hans seng eller han sover i min
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #12 Skrevet 8. desember 2011 Ja! Har opplevd feberkramper o.l så,jeg tørr rett å slett ikke sove.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #13 Skrevet 9. desember 2011 Jeg har ikke opplevd feberkramper heldigvis.Når min datter er syk med feber,ligger hun inne hos meg så jeg kan passe på henne. Jeg er ikke våken,men sover jo ikke så tungt som vanlig.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #14 Skrevet 9. desember 2011 Vi sover på samme rom, og ved veldig høy feber og dårlig form har jeg pleid å sette på vekkerklokken minst en gang iløpet av natten for å fylle på med paracet.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #15 Skrevet 9. desember 2011 Jeg har ungen i senga mi når ungene har veldig høy feber. Har fire barn og aldri hatt feberkramper her i huset. Har måtte ringe legevakta pga høy feber, men etter råd fra de fikk vi kontroll over den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå