Gå til innhold

ahhhh jeg blir SPR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ihvertfall en liten god natt melding kunne han jo sende. Han lovet det da vi møttes i dag....

Men nå sitter han hjemme med kona si, og gir ingen lyd... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de koser seg sammen...

Skrevet

De er opptatt med å lage barn

Skrevet

Dette var så dumt at jeg ikke vet hva jeg skal si engang.

Skrevet

Ahh..

Prøv å finn deg en uten kone, eier du ikke samvittighet?

Skrevet

Det er fordi det sitter en...ja la meg tippe: en lubben dame på ca 35 år,med hjemmebleket hår,null sminke og joggedress,som kjeder seg no vanvittig fordi mannen spiller krigsspill på Playstation. Så nå er drømmen å lage tidenes diskusjon her, før hun helt til slutt kan avsløre seg som troll. Zzzz...kjeeeedelig.

Skrevet

Hehe... meldingen kom til slutt, men i dag er det samme terroren igjen.... han sitter vel hjemme og stemmer på idol sammen med kona tenker jeg, før han går i dusjen for å runke mens han tenker på meg....

HI

Skrevet

Man må være passe dum om man tror at han ikke har sex med kona.

Skrevet

Han har nok ikke det nei.... dama er ikke interessert.

Skrevet

Så sjarmerende "mann" du har funnet deg. Lurer seg inn på badet mens kona sitter i stua - skikkelig klasse over den karen altså!

Det er nok en grunn til at kona ikke orker å ha sex med han.

Skrevet

Det er nok mulig hun har sine grunner, men jeg skal love dere at det kommer meg tilgode.,..... ;)

Men jo, han er MANN, med stor M....

Skrevet

Høres ut som en drømmemann.

Kan ikke få nummeret hans da? er han utro mot kona, er han sikkert mer enn villig utro mot deg også :) Hva jeg egentlig ville kalle deg tror jeg vil føre til at jeg blir utestengt..

Skrevet

Er vel ikke min feil at han er utro mot kona si er det vel?

Når hun først har bestemt seg for å være gnien på fi**** si, så kan hun jo ikke forvente annet. Hadde det ikke vært meg hadde han nok funnet ei annen han kunne glede på samme måten...

HI

Skrevet

hvordan i alle dager vet du at hun er gnien på fi**** si?

Han lyver for henne, hva får deg til å tro at han ikke lyver for deg? Utro mannfolk/kvinnfolk vil alltid finne på unnskyldninger for å rettferdiggjøre handlingene sine. Sanne eller usanne.

Snart er han ferdig med deg og da går han videre til neste.

Skrevet

he he. vet du ikek at alle utro mannfolk sier til elskerinnene sine at de IKKE får sex hjemme? En smule naiv du lille venn;)

Skrevet

Det er mulig de sier det. Og jeg bryr meg ikke om han får sex hjemme eller ikke, så det ville ikke plaget meg om han fikk det.

Men samtidig skjønner jeg ikke hvorfor han skulle lyve om det. Og hvis han får sex hjemme, hvorfor skulle han da trenge meg?

HI

Skrevet

Hvis det bare er sex.... Hvorfor kaller du han din elskede da??

Ikke mye kjærlighet her i gården...

Skrevet

Jeg sier ikke at det bare er sex, men så lenge han blir hos henne - de har barn så jeg kommer ikke til å be ham gå heller - så må jeg innfinne meg med at de kanskje har sex. Men jeg tror det ikke.

Skrevet

Hva heter han? Hvor bor han??

Høres ut som min dette....

Skrevet

Spenning, begjær, seksuell tiltrekning kan man fint føle for flere enn en person. Selv om han har sex med kona så betyr jo ikke det at han ikke kan ha sex med andre dersom lysten er tilstede og moralen er på bunn.

Skrevet

Pokker dere kjeder dere i kveld altså!

Trolleriogra!

Skrevet

Din hva...? Din mann?

Hans fornavn begynner på A, vil ikke si så mye merenn det....

Skrevet

Åh... endelig, der kom nattameldingen fra ham! "Sov godt og drøm søtt sexy, gleder meg til å se deg igjen"... hmmm... kan leve en dag til på det der.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...