icsi Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Jenta vår på 6 år leker ALDRIG på rommet...... Synes rommet er pent og flott jeg når det er ryddig der. HAr hun for mye leker der inne tro? Leker deres 6 åringer mye alene på rommet sitt??
natti_ Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Ja min 6 åring leker der hver dag. Men hun er ikke sånn kjempeglad i å leke alene da. Så jeg er mye med på teselskap, dukkeselskap, babyfest og andre diverse leker hun inviterer meg på Men så hender hun sitter for seg selv å leker også. Ikke så ofte det er så ryddig der da, ser godt at det bor et barn der for å si det sånn. Men vi tar en skikkelig ryddedag i slutten av uken sammen. Ellers så pleier hun å rydde selv også da. Men som sagt, rydder ikke hver dag. Litt leker her og der osv.
camilla^ Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 6åringen min leker ikke så veldig mye på rommet sitt. Det går litt i perioder, men det er mest spennende å leke andre steder. Selv badet er mer gøy å leke på istede for rommet sitt. Hun har mye leker der, men faktisk ikke så mye. Vi har de fleste lekene i kjelleren. Ungene leker med ting i perioder, så ungene har leker på rommet de leker med også bytter de ut når det er noe annet de vil leke med. Vi har også ett stort dukkehus i stua og det er vel det lureste jeg har kommet frem til. Det er lekene som får være i stua, andre leker får ungene leke med andre steder i huset. Jeg fikk stua mi tilbake, ikke ørten leker overalt. Men bare dukkehuset som i seg selv er ganske fint, og tilbehøret til dukkehuset er i en av hyllene i ett skap (med dør så vi ser det ikke)
Jojo x3 Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Min flytter heller lekene ut i stua! Sjelden han leker på rommet. men så har vi en stue rett utenfor rommene deres så der er det god plass til leker og venner, alt på en gang. 4åringen leker masse på rommet sitt, både alene og sammen med andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå