Gå til innhold

Nokon frå Nordfjord her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Ja, eg har Nordfjordeid som fødeplass, men det stenger i august, så... Håper eg får komme dit igjen. Er det din første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Stenger i August altså?.... termin i slutten av juli så det kan bli spennande... det er min tredje og håpar eg får føde der, har hatt fantastiske fødlar med et fantastisk personale! Er det din andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har termin 30. juni foreløpig, men gjekk 9 dager over sist, så blir nok ut i juli ein gong. Ja, dette er nr. 2 :) Det eg likte best med heile oppholdet var at det var så fredelig, god mat, kjekke folk (personale og andre mødre) og kort vei heim. Vi hadde besøk av pappaen kvar einaste ettermiddag, og siste natta fekk han overnatte der. Veldig koselig ;) Sist eg var der var det fødselsboom, så det var fullt overalt. Blir spennande å sjå om det blir like fullt i juli og om det blir på Eid... Dumt dei skal legge ned. Blei sjølv født der, og hadde tenkt å få alle ungane mine der :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpar verkeleg eg får føda på Eid. Har hatt to veldig kjappe fødslar her, og kryssar fingrane for at eg får eit opphold på Nordfjord sjukehus i midten av juli også. Fantastisk fødeavdeling! Rett og slett:) Argumentet for nedlegging viser seg å vera feil også, så då kan dei vel ikkje stenge. For det var jo liksom kvaliteten som var for dårleg, ikkje økonomien... Og den kvalitetsundersøkinga viser jo det alle visste, nemleg at det ikkje er samanheng mellom små fødeavd. og dårleg kvalitet. Denne saka har jo provosert meir enn det som godt er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...