Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Fått henvisning til fysio. nå. Noen som vet om det blir billigere med fysioterapi når man har henvisning? Hvor mye koster en time da? Jeg har så vondt i ryggen nå, å det går videre opp til hodet. Men jeg har ikke råd til å gå til fysioterapeut et par ganger i uka eller hvor ofte de vil ha meg inn. Har vært hos alt av slike behandlere tidligere, men smertene forsvinner ikke. Har fått voltaren (50 mg.) av legen nå, men har egentlig liten tro på at de tablettene tar smerter i ryggen. Eller har noen her erfaringer med dem? Smertene sitter rett nedenfor skulderbladene på en måte, føler at noen står med strikk å drar til i skuldrene mine, det forplanter seg også videre opp mot nakken. Tok rtg. av ryggen for noen år siden. Hadde en liten prolaps i ryggen akkurat der jeg har vondt. Men legen sa at det var ikke den som ga meg smerter.. Holder såvidt ut på jobb om dagen nå, så må få kommet meg til fysio snart. Men hva gjør man når man ikke har råd til behandling?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Drit i hele fysioterapeuten, kom deg til osteopat eller kiropraktor!!!! Du trenger ingen henvisning.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 En kiropraktor hiver dette på plass etter max 3 behandlinger.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Kiropraktor har jeg forsøkt så mange ganger.. Jeg var der 8 ganger, å enda ville han ha meg tilbake. Jeg har hørt og lest at om en kiropraktor kan hjelpe så skal det holde med langt mindre timer. Jeg var der 1- 2 ganger pr. uke. Osteopat, hva gjør de da? Men de er vel like dyre.. Jeg må vel ha henvisning for å få litt redusert pris? Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Du får frikort hos fysio etter 2700kr. En time koster rundt 200kr. Det er viktig at du går hvis legen mener på at dette skal hjelpe. Selv om det kanskje ikke hjelper så mye så er du hvertfall under en slags behandling og det gjør det hvertfall ikke verre! Det er viktig å holde ryggen "i gang" så den ikke stivner og blir mer skadet. Så fysioterapi kan hjelpe deg med det hvertfall Det er helt forj**** å ha vondt i ryggen Ønsker deg god bedring og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå