Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å kjøpe bilbane til 3 og 5 åringen vår. Har sett på noen, men er veldig usikker....

Klarer 3 åringen å mestre en bilbane beregnet for 5-6 åringer?

Noen som kan anbefale en bilbane?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Scalextrix bilbaner er suverene, har god kvalitet og like morsomme for foreldre som for barna. Man kan også bygge de ut etterhvert om man ønsker :) Litt usikker på om en 3åring mestrer det, men min erfaring er at 3åringer lærer slik ganske kjapt.

Skrevet

Nå har guttene mine blitt litt eldre (7 og 10 år), men vi har hatt to bilbaner til dem.

En dyr Scalexric-bane, men den er egentlig bare morsom en liten stund, de har lekt lite med den. Den er også litt vanskelig å kjøre for en så liten gutt som ihvertfall minste din. De må skjønne at de må slippe gassen i svingene for ikke å kjøre ut osv.

Men vi har også en rimeligere Flexi-trax bane til dem og den har de lekt mye med. Morsomme "fjernstyrte" biler til den og de kan bygge i alle retninger. De har en basispakke og ekstra biler og deler til den. Den har vært veldig populær her i huset. Her er en link til en startpakke så du ser hva jeg snakker om, men det finnes mange varianter..

http://www.toysrus.no/Merker/FLEXI%20TRAX/FLEXI-TRAX%20Basic%20350.aspx?id=623613

Skrevet

Enig med Kristin1974.

Vi har skikkelig bilbane men selv 5-åringen har litt problemer med å mestre den. 3-åringen har ikke sjans.

Og loop er helt umulig.

Har også en Flexi Trax og den er utrolig populær. Denne bygger de selv og og kjører på i evighener.

Og ikke minst er den enkel å ta samme og lagre imellom slagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...