Gå til innhold

Blir dere fornærmet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sosial og blid. Alltid hyggelig (vil jeg påstå) og alltid høflig. Men jeg er kanskje en smule distrè.

Iallefall når jeg har med meg barna mine på handletur. Da har jeg nok å holde øynene på, og det er ikke alltid jeg ser kjentfolk som står rett forand meg. Men dem jeg ser hilser jeg selvfølgelig på.

Jeg opplever stadig at naboer, venner, gamle kollegaer osv faktisk blir fornærmet om jeg ikke ser dem. Noen kan spøke med meg om det og sende en mld; "så du meg ikke i dag da?". Noen jeg ikke gjorde, samtidig som jeg lurer på hvorfor de ikke sa hei.

Men det finnes også dem som snakker bak ryggen om meg. Faktisk ganske mange som har sterke meninger om hvor snobbete (eller hva det heter) jeg er.

Blir helt matt! Kanskje jeg bør få meg briller...men jeg kjenner såååå mange og hilser på alle jeg ser.

Blir dere fornærmet om kjentfolk går rett forbi dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg treffer på kjentfolk som helt klart ikke ser meg, så går jeg bort og hilser på dem (hvis det er folk det er naturlig å slå av en prat med da såklart),

Det jeg derimot synes er latterlig er bekjente som har addet meg på facebook, men når vi møtes på butikken så later de som de ikke ser meg, eller lar være å hilse.

Når jeg vet at de har sett meg, men unngår meg slik at de slipper å hilse, da sletter jeg dem når jeg kommer hjem. Da skjønner jeg at jeg bare er listefyll på vennelistene deres.

Skrevet

Nei, jeg bare tenker at vedkommende ikke så meg, eller var litt i sin egen verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...