TurboJenny87 Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Var på ultralyd (igjen) i dag, nurket hadde vokst masse siden sist. Jeg er nå over den kritiske perioden (når jeg mistet sist) og er overlykkelig over at jeg endelig kan begynne å glede meg:-D Er 10+2 i dag og "bare" 12 langdryge dager til 2.trimester! http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/593957/offset/10
Fjelljenten Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 For en fin liten en :-) Veldig bra bilde og da :-)
mimmitiltre Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 super søtt,) Lykke til videre!! Det går sikkert kjempebra;)
TurboJenny87 Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2011 Takk:-) Ja det var overraskende bra, var ikke så tydelig på skjermen.. Dette skal pakkes inn til besteforeldre under treet på julaften, da er jeg 12+4... Masse lykke til til dere også:-D
MammaElisabeth Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Tenk at det er ditt lille barn som ligger der <3 Gratulerer så mye, jeg kan tenke meg det er noen som får årtidenes beste julegave Blir vanskelig å holde seg da, klarer du å drøye med pakken helt til etter at dere har spist?
TurboJenny87 Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2011 Ja tenkt det, har ikke gått opp for meg før nå tror jeg.. Tipper at julaften kommer til å gå meeeegasent i år! Men vi skal på julefrokost til mine foreldre på morningen så vi får sluppet nyheten for de litt tidligere.. Men er spent på reaksjonen til svigers når de åpnet pakken. Sist gang fortalte vi det ganske tidlig, så jeg er stolt over at vi har klart å vente så lenge denne gang. Litt kjekt for besteforeldrene å kunne fortelle til venner og kjente med en gang:-) Enn dere? Hvor langt er dere på vei og har dere fortalt til mange?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå