Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 http://islam.no/forum/forum_topics.asp?FID=21
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Haha! Her var det mye snålt! En ammetråd der hun som spør er norsk men konventert... " Når sønnen min ble født klarte ikke min daværende samboer å amme og vi ble rådet til å bruke melkebanken en stund til hun klarte seg. Etter at jeg konverterte kom dette temaet opp i en diskusjon jeg hadde med noen venner. I ettertid har jeg oppdaget at melk i melkebanken er fra anonyme damer enten i samme by eller fra rundt omkring i landet. Ble også opplyst at melk av flere damer kan bli blandet. Betyr det i hovedsak at sønnen min ikke kan gifte seg med noen norske kvinner? Vi vet jo ikke hvem som har donert. " "Jeg har gitt melk til melkebanken, men jeg er jo norsk også da, men muslim. Jeg hadde da en sønn, og ba spesifikt om at melken måtte gis til gutter, og det skjønte de, og ville forsøke å etterkomme det. " Herregud, jeg er glad jeg ikke er bundet til noen religion. Så mye tøys og tull! Og vi er i 2011!!!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 mm..jeg tror det var en han som spurte i tråden, ikke hun.. 18:29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå