Gå til innhold

Takk til dama i kassa på polet:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

You made my day :)

Jeg er 31 år og ble spurt om leg når jeg når jeg kjøpte en flaske vin :)

Hi hi hi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble spurt i april, og jeg er også over 30.

Er det ikke fantastisk?

Skrevet

hihihihi.. jeg var 39 da en dame på butikken lurte på om hun skulle ha spurt meg om legitimasjon da jeg kjøpte øl ;) Jeg takket bare, jeg :)

Gjest irismor
Skrevet

Er det ikke herligt :-)

Skal ikke så mye til :-)

Skrevet

Jo, ble veldig godt humør og litt lattermild :)

Hi

Skrevet

Jeg er 32 og blir alltid spurt etter leg. Syns det er flaut. Så gammel og blir bedt om å vise leg. bare jeg kjøper en øl.

Skrevet

Jeg blir støtt spurt av busssjåførene om jeg skal ha barnebillett, og har aldri fått kjøpe alkohol uten å vise legg. Jeg er 33 år nå. Noen dager når jeg føler meg gammel og slitt er det et hyggelig bost men ellers blir det bare irriterenes nå :)

Skrevet

De har ny policy på polet, de skal spørre alle som KAN være under 25 år. Dermed spør de alle som ikke ser ut som pensjonister.

Skrevet

Haha. Samboeren ble spurt om leg for å kjøpe snus. Han er 32 år. Det ødela hans dag mer enn reddet den ;)

Skrevet

Jeg blir alltid spurt om leg. Og da jeg var 22 år og gravid med barn nr to (tidlig, så det syntes ikke), ga de meg barnebillett på en ferge uten å spørre engang! Og dvs at de trodde jeg var under 13 år. Trodde jeg skulle dø av skam, og mamma begynte å hinte frempå om jeg ikke skulle begynne å sminke meg litt.

Jeg er nå 29 år og syns fortsatt at det bare er flaut å måtte vise leg.

Skrevet

Jeg er 34 og blir ofte spurt. Synes ikke det er særlig stas!! Lyst til å se ut som om jeg er over 25.

Skrevet

Jeg tar det som et stort kompliment når jeg må vise leg... blir nesten litt snurt hvis jeg ikke blir spurt ;o)

Betalte barnebillett på bussen da jeg var 20.. hehe.. men har eldest raskt siden den gang ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...