Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Ble litt overrasket over hvor mange som rangerer jobben på sisteplass i en annen tråd. Ser ut til at folk er misfornøyd med jobbene sine, og jeg lurer litt på hva slags jobber folk har, og hva som gjør at dere er misfornøyd.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har egentlig en kjempe interessant jobb, men det er et problem med den. Alt går i perioder i den bransjen, og det kan være noen rolige mnd innimellom. Og må innrømme at det er fryktelig kjedelig å titte på klokken hele tiden og lure på hvorfor den går så sakte. Så vurderer litt å bytte jobb pga dette, men skal straks ut i svangerskapspermisjon så avventer ihvertfall til denne er ferdig!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Jeg elsker yrket mitt, men her jeg jobber er det INGENTING å gjøre. Jeg jobber ca 5-10 min hver time. Jeg har søkt meg til et annet sted (samme jobb) der det er litt mer å gjøre så jeg håper jeg får stillingen der. Jeg har også lange arbeidsdager som er alt fra 8,5 til litt over 10 timer. På det andre stedet er det 8 t.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Å rangere mellom jobb, mann og barn er da ikke å sette jobben sist om mann og barn kommer over jobb. En setter bare familien foran jobb..... Misfornøyd? Det kan en da være med familien også,uten at det betyr at de betyr mindre på rangeringen av den grunn. Så klart setter jeg jobben sist(har ikke svart i den tråden du refererer til). For familien min er den jeg har konstant til syvende og sist. Jobb kan en gjøre noe med, men sånn er det ikke med resten(hvertfall ikke like lett).
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Det var ikke bare at de rangerte jobben sist, men også at de skriver at de bare jobber pga lønna. Forstår jo godt at mannen kommer først, men det virket bare så negativt til jobben. HI
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Jeg trives egentlig i jobben, men sjefen ødelegger mye av trivsel. Så holder på å søke ny jobb også.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 Jeg elsker yrket mitt, og arbeidsplassen er god med godt arbeidsmiljø, men det som gjør at jeg til tider ikke trives så veldig godt med jobbet er fordi det er grusomt mye sykefravær, og for meg da som alltid er på jobb blir det mye tyngre dager enn hva det skulle vært, og jeg er kjempe sliten når jeg kommer hjem til mine to små som fortjener mammas oppmerksomhet på ettermiddag/kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå