Gå til innhold

Useriøs nettbutikk, eller bare uflaks ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte noen varer tidlig i oktober. De skulle sendes samme uke, men det kom aldri noen pakke.

Jeg purret på den et par ganger, uten å få svar.

Så kom fakturaen i innboksen min, og jeg etterlyste varene nok en gang.

Da fikk ejg svar at de var sendt for flere uker siden, og om jeg ikke hadde fått dem til da - måtte de ha kommet bort i posten.

Men hun skulle sende ny pakke.

Nå har det gått ytterligere to uker, og jeg får ikke svar på verken mail eller telefon. Noen ny pakke har heller ikke kommet.

Skal bruke det til 4 julegaver -. så det er ganske relevant å vite om tingene kommer eller ikke. Kommer de ikke, må jeg ut å handle noe annet. Begynner å få litt tidspress siden alt må sendes videre i posten til mottakerne....

Hva tror dere ?

Useriøs nettbutikk, eller bare uflaks ?

Videoannonse
Annonse
Gjest irismor
Skrevet

På meg så høres det ut som om du er lurt.

Skrevet

Enig, tror det er useriøst!

Skrevet

Har ikke betalt noe, så er ikke lurt sånn sett.

Men irriterende å ikke få noe svar...

HI

Skrevet

Fint vist du vil si hvilken nettbutikk dette er slik at andre ikke går på samme kroken. :)

Skrevet

Høres veldig useriøs ut. Tror du bare kan glemme varene og heller går og kjøper det i butikken (hvis det fins da.)

Skrevet

Finnes ikke i butikk, men har sett det på et par andre nettbutikker. Prøver det.

Vil ikke legge ut link, men det er jo uansett en grei regel å ikke betale klarna faktura før man har fått varene.

Skrevet

om hun hadde sendt noe, så hadde hun normalt skulle begynt å krangle på å få pengene sine, eller?

Skrevet

Joda, men det er sendt som brevpost og kan ikke spores. Det var det jeg lurte på også. Hvordan kan jeg egentlig bevise at jeg ikke har fått pakken ?

HI

Skrevet

Du kan si at de må hoste opp et sporingsnummer, eller så har du et bevis på at du ikke har fått pakken.

Skrevet

Veldig fint om du legger ut link til nettsiden, så vi andre vet hva vi skal holde oss unna. Husk at du er anonym ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...